marți, 13 decembrie 2022

CRĂCIUN ÎN RAI



---CRĂCIUN ÎN RAI---
Spune-mi mamă, cum e Raiul,
Pe la tine de Crăciun?
Vin la voi colindători,
Când e Noaptea de Ajun?

Spune-mi mamă, dacă-n Rai
Mai coci cozonaci pe vatră?
Spune-mi de mai fierbi sarmale,
Cum făceai la noi odată....

Spune-mi mamă, dacă tata,
Face bradul de Crăciun?
Spune-i că-i aștept cadoul,
Când e Noaptea de Ajun!

Spune-mi ce face bunicul,
Sania mi-a pregătit ?
Mi-a împletit ciorapi bunica,
Ori o ie mi-a țesut ?

Îmi lipsește bucuria,
De Crăciun acum în casă,
E mai tristă sărbătoarea,
Fără voi cu noi la masă.

Lângă steaua ce vestește,
Noaptea Sfântă de Crăciun,
Știu că e și steaua voastră,
Unde locuiți acum....

Mult aș vrea să pot măicuță,
Să rog steaua ta cumva,
Doar un ceas să te coboare,
Să te-așeze-n casa mea.

Și mă rog la Dumnezeu,
Să te-aducă-n curtea noastră,
Să te văd în Noaptea Sfânta,
Printr-un ochi de la fereastră....
___________________
TEONA GHINEA-TRUȚĂ.

Niciun comentariu: