miercuri, 28 septembrie 2022

Un om singur e greu de privit

Un om singur e greu de privit. El nu are prieteni

Hai să vorbim și despre relații,  sau despre masca omului singur dar așa  " De-adevaratelea" cum îmi place să spun. 

O relaţie îţi arată locul în care te afli. Căci pe Pământ, deşi singurătatea poate fi o alegere valabilă pentru orice fiinţă, nu simt că este o stare naturală.
Şi oricum ai alege să-ţi trăieşti viaţa, e în firea lucrurilor să interacţionezi cu semenii. Iar relaţiile, indiferent de natura lor, sunt doar o faţă a ta. Despre cine eşti tu. Cam nasol... cum o dai şi cum o întorci, tot la cine eşti tu ajungi. Şi indiferent cât de mult simţi uneori nevoia de un pic de altcineva, despre altcineva şi despre altceva, nu ştiu cum se face, că tot la tine ajungi. Este vorba despre credinţa şi percepţia mea evident, căci să nu uităm că nu emit teorii general valabile, ci doar propria-mi experienţă! Fiecare relaţie îmi arată locul în care sunt poziţionată în raport cu lumea aceasta şi cu interiorul meu.
Am tot auzit vorbindu-se despre oamenii cu care interacţionăm, ca fiind oglinzi ale noastre, dar mi-a luat puţin mai mult timp să înţeleg cum funcţionează o relaţie ca oglindă. Şi am fumat nişte cartuşe de ţigări (ştiu, viciul nu prea face casă bună cu „spiritualitatea”, da-mi asum...) până să integrez şi să încorporez că o relaţie nu este oglinda din hol, sau cea din baie, care-ţi arată dacă sprâncenele sunt pensate, sau nu. O relaţie te scoate de dinăuntru spre dinafară. Te scoate din toate lucrurile ascunse din tine şi ţi le serveşte în celălalt sub o altă formă, sub o altă înfăţişare. Face uneori ce tu refuzi să faci pentru tine! Îţi arată tot ce nu vrei să vezi. Pentru că ce vrei să vezi, deja ştii! Este oglinda din basme în care vrăjitoarea se uită şi se vede prinţesă. Sau invers...! E doar o chestiune de percepţie!

O relaţie este un joc, atunci când priveşti viaţa ca pe un teren de joacă. Este un joc pe care eu îl „numesc arată-mi tu tot ce nu pot să văd cu ochii mei”!
Pot oricând aduce argumente de ce  îmi este plăcută singurătatea dar dacă vei intra în cameră mea nu vei găsi nici măcar un ciob de oglindă.
 De ce ? E greu de privit un om singur.

(ANCA) 

Niciun comentariu: