marți, 12 iulie 2022

Vă plac meniurile mediteranene? S-a deschis restaurantul Olive în Craiova!

Zilele trecute pe o ploaie torenţială care a durat mai mult de o oră m-am deplasat pe Calea Unirii la numărul 142, loc în care prietenii mei Familia Mariana şi Dorian Hopartean au inaugurat un restaurant cu specific mediteranean.




Situat într-o casă, aflată pe partea dreaptă cum mergi către Parcul Romanescu restaurantul este uşor de găsit, privirea fiindu-ţi atrasă de verdele oliv sau măslinul  cu care este decorat interiorul.






Atunci când vremea permite oaspeţii frumosului restaurant pot servi masa şi la terasa amenajată în partea stângă a clădirii.

Aici sunt eu cu spatele ud imediat după ce am reuşit să intru în restaurant.


Fără a fi un fin cunoscător al meniurilor mediteranene sau obiceiurilor pot spune că tot ceea ce ne-au servit gazdele a fost delicios începând cu coctailurile cu gin sau socata şi ghimbirata preparate după reţete de casă, servite la bar şi terminând cu mâncarea, deserturile şi vinul pregătit special pentru această ocazie.





Am savurat cu deosebită plăcere un coctail interesant: HUGO pe care dacă aveţi curiozitatea să călcaţi pragul noului restaurant nu trebuie să îl rataţi.

Despre mâncare nu vreau să vorbesc prea mult, recomand măslinele pane şi fructele de mare sau caracatiţa fără a epuiza diversitatea felurilor de mâncare care pot fi servite aici.


\




Desertul este preparat în casă şi este de asemenea delicios.



Puteţi încheia seara cu un pahar de vin îmbuteliat în sticle personalizate.





Poftă bună!




Niciun comentariu: