luni, 4 iulie 2022

Unde mergem...

Când Billy Graham avea 92 de ani, se lupta cu boala Parkinson.  În ianuarie, cu o lună înainte de a împlini 93 de ani, liderii din Carolina de Nord, l-au invitat la un prânz în onoarea sa.
 După ce s-au spus lucruri minunate despre el, Dr. Graham a urcat pe podium, s-a uitat la mulțime și a zis:
 „Îmi amintesc astăzi de Albert Einstein, marele fizician care luna aceasta a fost onorat de revista Time drept Omul secolului. Einstein călătorea odată de la Princeton cu un tren, când conductorul a coborât pe culoar pentru a verifica biletele. Când a venit la Einstein,Einstein a băgat mâna în buzunarul vestei, nu și-a găsit biletul, așa că a băgat mâna în buzunarele pantalonilor, nu era acolo. Se uită în servietă, dar nu îl găsi.  Apoi se uită pe scaunul de lângă el, tot nu l-a găsit.
 „Conductorul a spus: „Dr. Einstein, știu cine ești. Sunt sigur că ai cumpărat un bilet. Nu-ți face griji”.  Einstein a dat din cap apreciativ. În timp ce era gata să treacă la următorul vagon, conductorul se întoarse și îl văzu pe marele fizician căutându-și biletul pe mâini și genunchi sub scaun.
 „Conductorul s-a repezit înapoi și a spus: „Dr. Einstein, nu vă faceți griji, știu cine sunteți. Sunt sigur că ați cumpărat unul.” Einstein s-a uitat la el și i-a spus: „Tinere, și eu știu cine sunt. Ceea ce nu știu este unde mă duc”.
 Acestea fiind spuse, Billy Graham a continuat: „Vezi costumul pe care îl port? Este un costum nou-nouț. Copiii mei îmi spun că am devenit puțin neglijent la bătrânețe. Așa că am ieșit și mi-am cumpărat un costum nou pentru acest prânz și încă o ocazie. Știi care este acea ocazie? Acesta este costumul în care voi fi îngropat. Dar când auzi că sunt mort, nu vreau să-ți amintești imediat costumul pe care îl port. Vreau să-ți amintești asta:
 „Nu numai că știu cine sunt. Știu și unde mă duc”.  Fie ca necazurile tale să fie mai puține, binecuvântările tale mai multe și nimic altceva decât fericirea să-ți treacă prin ușă.  „Viața fără Dumnezeu este ca un creion neascuțit – nu are rost.”
 Fie ca fiecare dintre noi să-și fi trăit viața, astfel încât atunci când biletul nostru este cerut la control, sa nu trebuiască să ne facem griji cu privire la: “unde mergem.”

(Text preluat de pe facebook)

Niciun comentariu: