joi, 8 iulie 2021

De ce?? De ce?? De ce??? Cine stie,de ce??



Toată  viața mea am auzit " bărbatul  trebuie să se dea la ea." Păi  el trebuie să  o caute.Păi  el trebuie să o sune.Păi  el trebuie  să  o invite în oraș .Păi  el trebuie să  plătească .Păi  el trebuie să o conducă  .Păi  el trebuie să aibe inițiativa  .Păi  el trebuie să  o ceară.Păi  el trebuie să aiba grijă de ea.Păi  trebuie sa o apere.Păi  trebuie să  o protejeze.Păi  el trebuie să-i  cumpere cadou.Păi  el trebuie să  o scoată  în oraș .Păi  el trebuie să  o ajute cu roata de la mașină  sau cu mutatul mobilei.Păi  el trebuie să duca plasele.Păi  el trebuie să-i  cumpere flori.Păi  el trebuie să  îi  deschida ușa .Păi  el trebuie să-i  ceara iertare,dacă  ea se "simteeee" singură  neglijată  , supărată , întristată , nervoasă , iritată , etc,etc. etc.  PĂI  EL TREBUIE SĂ REZOLVE SITUAȚIILE . 
o tipa spunea 😝 așa  e frumos.
-E frumos pt. tine.
Tu ai face așa ?
-Nu , cum să  fac eu asta ? DOAR EL TREEBUIE SA FACA ASTEA 

Și  încă  multe altele. Vorbesc de începutul  unei legături .Aș  vrea să  aud de ce credeți  voi  " mandrelor " că  e așa . Dar fără  explicația că  asta e treaba barbatului.   Sau așa  e lăsat  de la natura. O explicație  am,  că  e vorba de putere . Cel puternic stă  și  celalalt vine la el cu capul plecat și  cu căciula în  mână  sau cu o floare în  mână  și  se roagă  de cel puternic.:  
Nu vrei asa?  Sau altfel?  Ce să  fac ca să  fi mulțumită  stăpînă  ?  Ce ai mai vrea.? Iarta-mă  că  esti supărată .etc.etc.etc. 
Deci eu zic că  e vorba de putere,,,,chiar dacă  mai târziu  situația  se schimbă  , se echilibrează  sau apare revanșa  sau corecția .
E vorba de putere sau de altceva?? 
Ce zic " mândrele" ?   Nu știu.  Dar știu  că  la final plâng  după  " nenorocitul " care a plecat  la o femeie.  Pentru că  ea, mândra,  atât  a știut  să  fie. Mândră

Niciun comentariu: