luni, 27 mai 2019

#PrinHD2019-Am cunoscut un MasterChef la Bulevard by Raul

Vă povesteam recent despre vizita efectuată în județul Hunedoara împreună cu alți bloggeri la invitația prietenului nostru Călin Bobora și m-am gândit să vă relatez pe unde am fost vineri seară și de ce nu, să vă fac poftă de mâncare.

Și nu orice fel de mâncare ci una pregătită de un adevărat MasterChef la restaurantul Bulevard by Raul, nimeni altul decât Raul Vasiloni, pe care probabil mulți dintre voi l-ați văzut la tv în 2017.

In fata restaurantului

Raul are o poveste de viață interesantă, provine dintr-o familie cu 5 copii, a lucrat ca vopsitor auto în Hunedoara și a început să gătească pentru a-și impresiona soția iar în 2017 a participat la Master Chef ; fiind un tip priceput, muncitor și serios a câștigat fără dificultate concursul respectiv.

Ca să nu așteptăm foarte mult, am trimis comanda înainte și am avut numai surprize plăcute, atât vizual cât și gustativ.
Pentru că îmi place foarte mult carnea de vită am comandat un Tournedos Rossini, stropit din belșug cu vin Gramma adus de prietena noastră Valeria.

Tournedos Rossini 
Vinuri de la Gramma




Valeria prezentand vinurile

Iar desertul preparat impecabil Lava Cake a fost de milioane.

Lava Cake

Imaginile de mai jos vă pot descrie mai bine decât aș face-o eu o parte din preparatele pe care a avut plăcerea să ni le prepare Raul.

Piept de pui cu sos gorgonzola, orez si legume 


Coaste de porc marinate cu cartofi wedges 
Somon marinat în suc de citrice cu tăieței de legume și sos olandez


 Cotlet de porc gratinat cu cartofi, rozmarin și sos de bere neagră

Sper că nu v-am plictisit prea mult cu povestea mea, dar dacă aveți drum prin Hunedoara și doriți să mâncați ceva bun și sofisticat căutați Restaurantul Bulevard care este locul potrivit pentru o asemenea alegere.

Alaturi de Raul

Fotografia de grup alaturi de Raul

#PrinHD2019 este un eveniment organizat de Călin Bobora, evenimentul fiind sponsorizat de AVIS3000. Ne-au fost alături magazinele PRO HD & AB, Cafeneaua Jos Pălăria, Restaurantul Bulevard by Raul, cotidianul Glasul Hunedoarei și radio BIG FM.

Niciun comentariu: