duminică, 7 iulie 2019

Premiera: Spider–Man: Far from Home 3D

Dupa o pauza destul de indelungata am reusit sa ajung si eu  cu clasa la film.
Am fost   pentru prima oara  la Inspire Cinema Electroputere Mall unde am fost placut impresionat de conditiile foarte bune in care poti urmari un film pentru doua ore si 14 minute.


Chiar daca nu sunt fan-ul acestui gen de filme nu am regretat faptul ca am participat la acest eveniment la care am fost invitat.
Spider-Man: Far from Home este un film american cu super-eroi bazat pe personajul Marvel Comics Spider-Man, co-produs de Columbia Pictures și Marvel Studios, distribuit de Sony Pictures Releasing.
Este continuarea filmului Spider-Man: Homecoming (2017) și cel de-al 23-lea film din Marvel Cinematic Univers (MCU).
Filmul este regizat de Jon Watts, scris de Chris McKenna și Erik Sommers, și îl distribuie pe Tom Holland ca Peter Parker / Spider-Man, alături de Samuel L. Jackson, Zendaya, Cobie Smulders, Jon Favreau, JB Smoove, Jacob Batalon, Martin Starr , Marisa Tomei și Jake Gyllenhaal.
In Spider-Man: departe de casa, Parker este recrutat de Nick Fury si Mysterio pentru a face fata amenintarilor elementare de la o alta dimensiune in timp ce se afla intr-o excursie cu colegii de scoala prin Europa.
Eroul filmului trebuie sa se lupte cu elemente distrugatoare cum ar fi apa sau focul care ameninta omenirea.
Actiunea filmului se petrece in Europa, povestile de dragoste adolescentine, umorul si efectele speciale folosite din abundenta  se imbina cu scenele de lupta cu monstrii infioratori in Venetia, Praga, Londra sau Berlin.
Mi-a placut foarte mult sa vad 3D imagini cunoscute din aceste orase in care la un moment dat am fost turist si sper ca voi mai fi in viitor.
Aici puteti vedea trailerul oficial al acestui film:

Pentru cei care va ganditi in aceste zile toride sa petreceti 2 ore intr-un cinematograf sigur veti face o alegere buna daca va ganditi sa calatoriti alaturi de eroii acestui film prin cateva orase din  Europa in care veti intalni  mult umor de calitate, imagini hologramice, drone si tehnologie de ultima ora.

Niciun comentariu: