joi, 10 mai 2018

Digital Parents Talks la Craiova

Asociația Bloggerilor Olteni împreună cu Lavinia Pavel și Ana Nicolescu au organizat pe 28 aprilie un workshop Digital Parents Talks la Hotel Ramada din Craiova în Sala Amza Pellea.
Digital Parents Talks este un proiect marca Parenting PR prin care Ana și Lavinia se străduiesc să dea informații  de ajutor bloggerilor părinți și tuturor celor interesați de aceste subiecte.
Grupul Digital Parents Talks este foarte activ și aici se  găsesc întotdeauna multe informații utile .
Ana Nicolescu este Mămica Urbană; ne-a vorbit ținând cont de experiența proprie despre brand-ul personal, storytelling și documentare, comunitate și monetizare exemplificându-ne acestea prin propria prezentare multimedia.


Cea mai importantă întrebare a întregii discuții a fost cea de la început:
De ce scriem?
Au urmat altele cum ar fi:
Cine sunt eu în mediul online?
Ce nevoie acopăr eu în piață?
Cum mă diferențiez de ceilalți bloggeri?
De ce m-ar crede pe mine cititorii?
Încet, încet, împreună am încercat să dăm răspunsuri la aceste întrebări.
Lavinia Pavel ne-a povestit în continuare despre SEO, ocazie cu care am aflat mai multe lucruri interesante despre blogspot și wordpress și diferența dintre acestea și domeniul personal sau despre o parte dintre instrumentele online cu ajutorul cărora putem verifica blogul din acest punct de vedere.

În partea a doua a trainingului reprezentanții BCR: Coralia și Adrian ne-au prezentat în cadrul Școlii de Bani câteva exerciții practice privind modul în care ne putem administra averea și veniturile și dacă putem economisi sau cum putem economisi avantajos.

La final, ca de obicei am făcut o fotografie de grup și fiecare participant a primit de la LIDL- unul dintre sponsorii evenimentului câte un mic cadou destinat bebelușilor .

Deoarece despre toate subiectele abordate au mai rămas multe de spus, aștept cu nerăbdare următoarea întâlnire cu participanții la acest workshop.

Niciun comentariu: