duminică, 2 iulie 2017

Invitație în ținuturile vinurilor fine

De multe ori când am avut musafiri neanunțați și nu am avut o gustare potrivită alături de un pahar de vin sau de bere am apelat la covrigei, alune, sărățele sau diverse mărci de biscuiți sărați.

Am descoperit de curând produsele Grand Papa, produse de calitate care te pot scoate din impas de multe ori când ai musafiri sau pur și simplu dacă îți place să ronțăi ceva bun atunci când urmărești la TV programul tău preferat.



 Produsele Grand Papa sunt unice pe piață, singurii covrigei frăgeziți cu vin alb, rosé, roșu sunt cei produși de Terrabisco.

Tot Terrabisco ne oferă covrigei cu măsline sau biscuiți crocanți numai buni de servit alături de un vin bun.

Între 15 iunie și 14 august produsele Grand Papa cu eticheta promoțională te pot trimite în ținuturile vinurilor fine!
Terrabisco lansează o campania dedicată celor care iubesc și consumă covrigeii și biscuiții frăgeziți cu vin de la Grand Papa.









Cum? Cumpăra produsele Grand Papa cu eticheta promoțională, trimite codul unic prin SMS la 3773 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone și Telekom) sau înscrie-l pe http://grandpapa.ro/ și poți câștiga unul din premiile oferite la concursul Grand Papa – un troler pe zi sau marele premiu, un circuit Riviera Italiană – Nisa – Provence.

Eu prefer covrigeii frăgeziți cu vin roșu pe care clar i-aș consuma alături de un Merlot.

"Fini, irezistibili, sofisticați, covrigeii Grand Papa frăgeziţi cu vin roşu sunt condimentați cu un mix picant de piper cu lămâie şi boia dulce, pentru gusturile îndrăznețe."

Covrigeii frăgeziți cu vin alb merg alături de un Riesling iar cei frăgeziți cu vin roșe merg alături de un Pinot Noir.

De câte ori am mâncat covrigei frăgeziți cui vin roșu am simțit aroma irezistibilă a unui vin bun și mirosul de octombrie atunci când fierbe vinul în beciurile țăranilor români.

Fin înseamnă o asociere culinară reușită, o îmbinare perfectă a aromelor, o combinație pe care îți vă face plăcere să o repeți în compania prietenilor.

Dacă aș câștiga o excursie în ținuturile vinurilor fine aș luă în troler atunci când plec în vacanță câteva tricouri cu mânecă scurtă.



Nu este târziu nici acum pentru voi să participați la concurs!

Ne vedem în ținuturile vinurilor fine!


Niciun comentariu: