marți, 8 noiembrie 2016

Cum te pot fura în România pe fața comercianții

De ziua mea prietenii mei mi-au făcut cadou un ceas de firma la care efectiv nu am umblat niciodată, l-am purtat așa fiind potrivit din magazin, dată, ora etc.
Zilele trecute am vrut să-i schimb ora, cum de fapt a făcut toată lumea.
Remontoarul era blocat din cauze necunoscute, așa încât s-a rupt în interiorul mecanismului.
Este primul ceas la care mi se întâmplă așa ceva, astfel încât a doua zi l-am dus la magazin, ceasul fiind în garanție.

Mi-au oprit certificatul de garanție în original și chitanța împreună cu ceasul iar astăzi m-au sunat să îmi spună exact ceea ce mă așteptam: că garanția nu acoperă defectul apărut și dacă vreau să mi-l repare mă costă 120 de lei și trebuie să comande piesa originală.
Le-am răspuns că nu sunt dispus să dau banii ăștia deoarece mai pun ceva și îmi iau alt ceas și doresc să îmi returneze ceasul.

Ghiciți ce am putut să aud?
Că da, mi se va returna ceasul însă în schimbul a 35 de lei cheltuieli de transport și constatare.
Adică firma cutare îmi vinde ceva scump și neconform, altfel nu avea cum să se strice atât de repede, mă aburește că garanția nu acoperă pagubă de parcă eu aș fi ceasornicar și pot să îi combat cumva și îmi mai cer și bani ca să-mi dea ceasul meu și actele mele înapoi.

Le-am zis că sunt un magazin de KKT, o firmă de KKT cu o politică de vânzări de KKT și un comportament de KKT față de clienți și că le voi face plângere penală la poliție pentru furt calificat.
Adică ei mi-au furat un lucru prost pe care unii au plătit o groază de bani care acum s-a stricat și mai vor și bani ca să mi-l dea înapoi.

Pentru că m-au furat de 3 ori:
1. Prima dată că au vândut un produs prost
2. A doua oară pentru că fiind un produs prost nu vor să înlocuiască piesa defectă
3. Îmi țin cu japca ceasul în ideea că le voi da banii

Atenție, interesant este că încă nu mi-au scris nimic despre acest lucru, doar am discutat la telefon, adică dacă unii mușca e bafta lor dacă nu om vedea ce urmează.
Din exemplul meu se poate trage concluzia că așa ceva se poate întâmpla cu orice produs care îl putem cumpăra, garanția poate fi de fapt o capcană, o chestie care e făcută mai mult să te atragă. 

Pentru că oamenii nu sunt dispuși să recunoască atunci când îți vând un produs prost că e vina lor.
Decât la marile magazine și supermarketuri unde chiar nu discuta cu nimeni.

Până atunci urmează o plângere penală și o reclamație la OPC.

Niciun comentariu: