vineri, 23 septembrie 2016

Există oare extratereștri?

Când eram copil se discuta foarte mult despre extratereștri.
Diverși indivizi, martori oculari descriau obiecte zburătoare neidentificate (OZN) și alte persoane povesteau despre întâlniri de gradul III.
În revistele și ziarele de acum 40 de ani apăreau articole pro sau contra despre civilizații extraterestre sau vizitatori de pe alte planete.


S-au făcut filme, s-au scris cărți despre acest subiect și s-au făcut diverse speculații legat de acest aspect de către adepții Teoriei Conspirației.
Interesant este faptul că acele OZN-uri erau văzute numai în anumite locuri de pe planetă sau mai bine zis mai mult prin anumite țări sau state ale lumii.
Unii zic că de fapt erau experimente ale Guvernului UȘA, însă nu există dovezi în acest sens astfel încât orice părere poate fi adevărată până la proba contrarie.
De ani buni nu se mai vorbește despre extratereștri însă... subiectul rămâne oricând deschis.
De ce am scris despre acest subiect?
Pentru că de vreo două săptămâni înainte de a merge la job îmi cumpăr cafea de la un magazin aflat în drumul meu.
Aproape în fiecare dimineață își cumpără cafea de acolo un tip de vreo 35-40 de ani, politicos, ingrijit, îmbrăcat curat care-i povestește vânzătoarei cum îl vizitează seară sau noaptea extratereștrii.
Vânzătoarea îl tratează foarte serios și comunica perfect cu el.
Într-o zi când voi avea timp mai mult voi sta și eu de vorbă cu acest personaj, dacă va dori să-mi spună poveștile lui despre extratereștri.
Pare un subiect interesant.
Voi ce credeți? Există extratereștri?

Niciun comentariu: