duminică, 29 mai 2016

Vise, trandafiri, capsuni si tango

Bum.Bum. Bum!Bate la usa?
Ma trezesc brusc.Eram in Buenos Aires.
Cu Ileana Cosanzeana.Si trandafirul ei imens si galben.
Dansam tango.
Discret o formatie interpreta muzica.
O formatie cam bizara, de profesionisti adevarati.Mariano Castro la pian, Liviu Prunaru la vioara, Juan D'Arienzo la bandoneon si Gica Petrescu din voce.Ce voce!
Apare si maestrul Mircea Suchici cu violoncelul sau.
Cel mai frumos tango din lumeeeeeee, cu tine l-am dansat candva param param...cantati viorilor.....cantati de dor, param pam pam.
Ileana Cosanzeana eleganta ca de obicei, imbracata intr-o rochie de culoare alba, pantofi de culoare rosie tine trandafirul in dinti.
Incerc sa i-l smulg cu gura, nu ma lasa....ii place sa se joace.
Stam imbratisati, o conduc lent, sacade, barida, gancho.ii dau o pirueta.
I se ridica rochia.
Nu poarta lenjerie, Gica Petrescu canta in continuare, spectatorii aplauda pirueta, mai vor.
Le-a placut foarte mult pirueta.
Lui Mircea Suchici vantul ii zboara partitura.
Bum, Bum,Bum, Oliver loveste toba mare.Loveste cumva si usa mea?
Canta cumva Voltaj?
Nu, ei au cantat aseara.
Am visat.Nu este nimeni la usa, astia fac sambata dimineata snitele la ora sapte.
Tu-s mortii matii cu ciocanul tau si pofta ta de snitele ca mi-ai fugarit visul frumos!
Stati-ar pesmetul in esofag!Sa te apuce refluxul esofagian cand ti-o fi lumea mai draga!
Nu am curent la becuri. S-a uscat tavanul in baie, ieri aveam curent pe peretele baii.
Trebuie sa repar lumina, altfel risc sa fac breakdance in cada.
Nu am nici paine, ma imbrac si plec la chiosc cu Sara sa-mi cumpar paine.
O leg de un gard, nu intru cu ea in magazin.La magazinul cel mai apropiat patronul iubeste cainii.
.Vanzatoarele nu o plac pe Sara, cand era mica a facut pipi in mijlocul magazinului.
Nu  mai termina de facut, nu stiam pe unde sa fug cand au inceput sa urle:
"Domnule aici nu se intra cu caini, este magazin de alimente , uitati ce a facut!"".
Cand ai animale de companie iti asumi riscul sa te mai si injure lumea.
Nu ca nu te ar injura si fara motiv.
Cainii nu injura, nu urasc.
Iubesc, sunt fideli si ofera afectiune.
Daca oamenii ar avea aceste calitati ale cainilor, lumea ar fi mai buna.
Ea este Sara.


Cand ies din magazin ma intalnesc cu Lidia.Lidia se joaca cu Sara, Sara o linge pe fata, Lidiei ii place.
O stiti pe Lidia?Este un personaj foarte original
.Mica, poarta niste ochelari de mamaie care coase mileuri, are mustata si par pe antebrate.Probabil si in alte locuri mai putin vizibile.
Este imbracata intr-un trening roz.Miroase a carnati prajiti, Lidia mereu miroase ca o bucatareasa, nu inteleg de ce.
Este necasatorita si nu are copii, locuieste singura intr-o garsoniera.O avea apometre.
Vorbeste mereu vulgar isi baga si isi scoate ceva ce nu are.
Femeile nu au asa ceva, de multe ori nici barbatii.Rade cu gura pana la urechi.
"Buna dimineata Lidia!ce mai faci?te-ai maritat?".
"Nu inca, nu s-a nascut barbatul care sa ma merite!
Äm visat ceva frumos, imi cumparasem casa.Stii care casa?Palatul Jean Mihail.Imi facusem dormitor in Sala Oglinzilor"."Aoleu sa nu ai soarta lui Jean Mihail!".
"Sa astupi groapa aia din curtea casei!Macar in vis!".
Plec amuzandu-ma de visul Lidiei.Azi nu ploua, este vreme de plaja."Sara mergi cu mine la plaja?".
"Ham, Ham!"da din coada vesela si sare pe Limbuta care sta ascuns dupa gardul viu.
Plecam la plaja, Sara urca in masina in spate, este o iubitoare de plimbari si la curte ii place cel mai mult.
Am ajuns repede.Coboara din masina si se repede la gardul vecinilor care au vreo sase caini maidanezi.
Se latra reciproc.Se injura in limba caineasca.Sau isi fac complimente. cine stie?
"Rupe-i Sara, latra-i!".Sara nu a muscat niciodata pe nimeni.
Daca vin hotii acasa o fura mai intai pe ea.Este cel mai frumos caine din Craiova.
Asta toamna am vrut sa prind vreo 40 de trandafiri sub borcan.
Am mana buna, s-au prins majoritatea, unii deja au boboci.Cei  pusi cu un an inainte sunt plini de flori.






Miroase intens si este plin de culoare.S-au copt si capsunile, culeg cateva, una din ele are 7 centimetri.
Gasesc cateva mancate de animalute..Broastele manca capsuni?Dar soparlele?
Habar nu am, o sa caut undeva informatia asta.
Curtea este plina de broaste si soparle.In fata casei traiesc fazani.
Intr-o dimineata cand am iesit pe terasa pe drum mergea o fazanita cu puisorii aliniati in sir indian.
Inainte mars!



Cu stangul pe toba, 1-2-3-4, 1-2-3-4.Pana sa le fac o fotografie au disparut.
Mama ce bune sunt capsunile, nu ca alea din piata.Daca nu ploua atat erau si mai bune.
Ce miros , ce aroma! Arde soarele!Sunt rosu ca racul, nu m-am uns cu nimic.
O sa ma usuture pielea, ce ma fac eu daca ma tine Ileana Cosanzeana de umeri la noapte?
Nu mi-e foame.Paguba-n ciuperci, am rezerve si asa frigiderul este gol.
Nea Grigore unul dintre raposatii mei unchi nu se omora cu mancarea.
"Ce-ai mancat nea Grigore azi?"."A venit Ioana , a facut o mamaliga, a pus 2 oua in farfurie, am baut 2 litri de vin si am umplut burta", povestea unchiu'.
 Beau si eu un litru de apa si ma bag la dus.Apa este calduta, am uitat sa bag boilerul in priza.
Am un sapun de lavanda deosebit, l-am cumparat din Milano anul trecut.
Si turcii si italienii stiu sa faca sapunuri.Chiar si  vecinii nostri bulgarii, cele de casa sunt nemaipomenite.
In Milano imi venea sa cumpar toate produsele, noroc ca era la pretul  de 10 euro suta de grame de sapun, alfel  as fi avut probleme cu bagajul de mana la aeroport.
Nu stiu cum sa ma imbrac, ma intalnesc cu niste tangueros, la Vali in club.
Vor sa invatam chacarera.Ma grabesc sa nu intarzii.
Va povestesc daca am invatat sau nu chacarera cand ma intorc.
Voi mai visati?Ce ati visat azi noapte?


Niciun comentariu: