marți, 27 iunie 2017

#PrinHD2017 – La terasa VINTAGE

Vineri seara gazda noastră Călin Bobora ne-a invitat să luăm cina la o terasă foarte liniștită din centrul municipiului Hunedoara, locul unde s-a stabilit cartierul general al bloggerilor olteni invitați la evenimentul #prinHD.

Aici am avut plăcerea să cunoaștem câțiva oameni deosebiți împreună cu care ne-am distrat în următoarele zile în Hunedoara, Deva sau Geoagiu Băi cu care în mod cert ne vom revedea.

Terasa Vintage este ușor de ținut minte pentru cei care trec prin zonă după motocicleta militară germană expusă cu care ne-am și fotografiat la final.
Pentru cei care se decid să servească ceva la masă în mod cert este o experiență plăcută.

Locul este curat, servirea este promptă și personalul amabil.
Ciorba de burtă a fost delicioasă după care am servit un mușchi de vită "mediu făcut" foarte gustos și bine pregătit.
Și colegii și prietenii mei au fost foarte mulțumiți de felurile de mâncare pe care le-au consumat: pui chinezesc, paste salate sau sosuri.

Am apreciat foarte mult piureul de broccoli și sosul de vișine sau cel de gorgonzola.
Voi folosi pentru exemplificare câteva fotografii făcute de prietenul nostru Ionel Șerb cu ocazia întâlnirii.







Închei menționând faptul că prețurile sunt acceptabile comparativ cu cele din Craiova și mult mai mici decât cele practicate în capitală pentru aceeași consumație.

Sunt convins că dacă veți trece prin Hunedoara și veți servi masa în acest restaurant veți fi foarte mulțumiți.


După cum v-am mai spus PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de VilaHDComplex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu BăiBăile Daco-Romane Geoagiu BăiPizzeria Napoli şi T@O Prodcom.

Niciun comentariu: