miercuri, 28 iunie 2017

#PrinHD-Invitatie la cafea: Cafeneaua Jos Palaria din Deva

Chiar dacă nu mai beau cafea decât ocazional, sâmbătă de sărbătoarea Sânzienelor am avut plăcerea să descopăr un loc interesant şi plăcut precum şi nişte oameni foarte simpatici şi drăguţi.
Sâmbătă dimineaţa după ce am servit un mic dejun frugal format din 4 pizza delicioase aduse de către cei la Pizzeria Napoli din Hunedoara am plecat cu echipa de bloggeri spre Deva.










Am luat loc la masă la terasa cafenelei Jos Pălăria situată la parterul blocului M de pe Bulevardul Decebal.
Pe fiecare masă ne aştepta câte o coroniţă împletită din flori de sânziene.
Eu am probat una dintre acestea şi am fost imediat fotografiat de către colegii puşi pe şotii.








Am descoperit o cafenea atipică, un loc în care cafeaua sau ceaiul se poate servi citind o carte, un ziar sau o revistă ori admirând un tablou.
Copiii pot servi un suc, o ciocolată caldă sau un fresh în compania prăjiturilor sau a îngheţatei.
Din meniul cafenelei nu lipsesc băuturile alcoolice, berea şi vinul.







În cafeneaua Jos Pălăria au loc lansări de carte sau vernisaje, petreceri tematice pentru copii, degustări de vinuri, expoziţii de fotografie sau recitaluri de muzică.
Este un loc încântător în care te poţi simţi minunat în orice moment al zilei înconjurat de jardinierele în care au înflorit muscatele.



Alina State proprietara localului ne-a făcut o surpriză foarte plăcută prezentându-l pe Alin Bonţa, un ciclist în mare formă fizică, prezent la terasa îmbrăcat cu echipamentul sportiv şi cu una din bicicletele sale.





Autor al cărţii Cu bicicleta prin Corsica acesta ne-a oferit fiecăruia câte un exemplar cu autograf şi ne-a povestit o mulţime de întâmplări amuzante din călătoriile făcute pe bicicleta în ţara sau în străinătate.





Este un loc în care m-am simţit foarte bine pe care vă las să îl descoperiţi singuri privind fotografiile făcute cu această ocazie.
















După cum v-am mai spus PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de VilaHDComplex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu BăiBăile Daco-Romane Geoagiu BăiPizzeria Napoli şi T@O Prodcom.

Niciun comentariu: