marți, 1 noiembrie 2016

Scrisoare către rockeriţa tânără şi drăguţă. Colectiv

                                                                        Draga mea,

Sunt foarte fericit că te-am cunoscut, eşti cea mai pozitivă persoană pe care am întâlnit-o în ultima perioadă de timp.
Zi de zi am de-a face cu o mulţime de oameni trişti, nehotărâţi, ciudaţi care aşteaptă să le pice din cer norocul şi fericirea.
Sunt neîmpăcaţi cu ei înşişi şi nu au o viziune asupra a ceea ce se întâmplă cu ei şi cu viaţa lor.

Chiar dacă le plac anumite lucruri şi îşi doresc foarte multe de la viaţa nu au curajul să îşi ia destinul în braţe şi să meargă înainte şi din păcate multe persoane tinere sunt deja înfrânte de greutăţile vieţii.
Aceste persoane pot deveni o povară pentru cei din jurul lor şi atitudinea lor este una toxică.
Se urăsc că indivizi, au mereu senzaţia că sunt nerealizaţi (e) şi nu fac nimic pentru a ieşi din această stare.

Am făcut o paranteză pentru a scoate în evidenţă că eşti o persoană deosebită în comparaţie cu acei mulţi oameni despre care am scris mai sus.
Mi-a plăcut foarte mult concertul la care m-ai invitat, atmosfera şi cercul tău de prieteni.
Am apreciat foarte mult muzică pe care o ascultaţi şi trebuie să recunosc că pasiunea voastră este una frumoasă.

Din păcate acum un an la un concert rock câteva zeci de tineri au murit nevinovaţi la un astfel de concert în Clubul Colectiv.
Din câte ştiu până acum nu s-a găsit niciun vinovat pentru cele petrecute acolo.
Este nedrept să se întâmple aşa ceva, suferinţa părinţilor, rudelor şi prietenilor nu poate fi descrisă de nimeni, aşa ceva nu ar trebui să se mai întâmple niciodată.

Aştept cu interes să mă mai inviţi la astfel de concerte şi voi fi nerăbdător să te revăd.

Cu drag, prietenul tău
Cătălin

Niciun comentariu: