vineri, 30 iunie 2017

#PrinHD-La inaugurarea Clubului Tarabostes din Geoagiu Băi

După cum vă povesteam în postarea precendentă am plecat de la Băile Daco Romane spre Hunedoara în jurul orei 19.00 pentru a ne odihni un pic și pregăti pentru evenimentul serii: Inaugurarea Clubului Tarabostes din Geoagiu Băi.
Așa încât am profitat de patul odihnitor din camera de la Vila Gorunul până la ora 22.00 când toată echipa a urcat în mașini și s-a îndreptat din nou spre Geoagiu Băi.


Când am ajuns la Geoagiu Băi am fost uimit și totodată impresionat de modul în care organizatorii au amenajat locația în cele câteva ore scurse de la închiderea ștrandului.
De la locul nou al DJ-ului, la baruri, mese, bănci sau scaune totul era schimbat așteptând sosirea amatorilor de muzică, distracție, dans și o întâlnire cu prietenii.






La deschiderea oficială nu puteau lipsi nume binecunoscute în rândul amatorilor de muzică de club astfel de la Radio Zu au selectat muzica Adi Mihăilă, the HITMAN, Paul Pdm Damixie & PeeJay Vincent, live percuționist a întreținut atmosfera cu tobele sale.



Anunțată ca una dintre cele mai tari petreceri ale momentului s-a dovedit a fi într-adevăr o noapte plăcută în care cei prezenți au ascultat și dansat pe muzică bună în jurul piscinei.
Nu au lipsit jocurile de lumini ale ghirlandelor întinse deasupra bazinului și focurile de artificii care au marcat la ora 12.00 noaptea deschiderea Clubului Tarabostes.





Fiind unul dintre șoferi am plecat în jurul orei 2.00 când petrecerea era în toi așa încât nu știu dacă spre dimineață când s-a terminat petrecerea oaspeții au făcut baie în piscină.

Cert este că băutura, muzica, atmosfera și compania a fost de calitate așa încât negreșit voi mai trece și cu altă ocazie pe la Tarabostes la următoarea invitație pe care o voi primi în județul Hunedoara.

Si pentru că am transmis și in direct gasiți aici, aici și aici un crâmpei din atmosfera  de acolo.

După cum v-am mai spus PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de VilaHDComplex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu BăiBăile Daco-Romane Geoagiu BăiPizzeria Napoli şi T@O Prodcom.


Niciun comentariu: