joi, 29 iunie 2017

#PrinHD-La Băile Daco Romane din Geoagiu Băi

Sâmbăta a fost o zi lungă și caniculară plină de evenimente.
După o dimineață frumoasă petrecută la Cafeneaua Jos Pălăria din Deva am continuat călătoria spre Geoagiu Băi unde urma să ne petrecem ziua la Băile Daco Romane.

Am mers o bună bucată de drum pe autostrada A1 astfel încât am ajuns foarte repede în Geoagiu Băi.
Nu mai fusesem de foarta multă vreme la Geoagiu Băi și am fost surprins plăcut de peisajul întâlnit pe drum la intrarea în stațiune.

Străzile păreau foarte aglomerate astfel încât pentru cei veniți după noi a fost mai mult ca sigur o mare problemă găsirea unui loc de parcare.
Pentru noi a fost o mare problemă la ora la care am ajuns găsirea unui șezlong liber sau loc liber pe plajă așa încât până la urmă organizatorii ne-au adus câteva saltele și am instalat tabăra pe terasa DJ-ului la umbră.











Doritorii de plajă sau baie s-au putut deplasa cu ușurință în zona bazinelor cu apă termală pentru a se prăji la soare sau înota.
Există trei bazine în care clienții pot intra cu mic cu mare și încă unul în curs de amenajare.

În bazinul mare unde am stat mai bine de o oră apa era foarte curată și destul de liber pentru a-mi putea etala talentele de înotător.
Pentru amatorii de sărituri există în dotarea strandului și trambulina corespunzătoare la bazinul mare.







Cei mai răi de căldură dintre noi s-au putut delecta la umbră cu un suc, o votcă sau o bere rece.
De pe terasa DJ-ului panorama fiind foarte bună s-au putut realiza și foarte multe fotografii interesante de către pasionații acestei arte.




Evident pentru cei cărora le este foame în zonă există posibilitatea de a servi gustări gen pizza sau shaorma ori mici, virsli, fripturi cu garnituri sau salate.
Noi ne-am potolit foamea cu o ceafă bine făcută la grătar și cartofi la care evident a mers și o salată asortată.




Din păcate ziua a trecut foarte repede așa încât în jurul orei 19.00 a trebuit să plecăm la Hunedoara pentru e ne pregăti de marele eveniment al serii Deschiderea Clubului Tarabostes.
Organizatorii ne-au spus că au vândut peste 2500 de bilete în ziua respectivă.

După cum v-am mai spus PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de VilaHDComplex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu BăiBăile Daco-Romane Geoagiu BăiPizzeria Napoli şi T@O Prodcom.

Niciun comentariu: