joi, 20 octombrie 2016

Who The Fuck Is Alice?

O ştiţi pe Alice?
Nici nu contează prea mult numele, poate fi Elena, Mirabela, Aura sau Georgeta, Irina sau Suzana, Nadia sau Alina, fiecare dintre noi probabil a întâlnit o Alice în viaţa lui.
O cunoscusem într-un bar, într-o seară rece de iarnă acum mulţi ani, intrase înfofolita şi plină de zăpadă să se întâlnească cu un tip, acesta plictisit de aşteptare plecase demult deoarece Alice întârziase prea mult la întâlnire.

Alice trecuse de vârsta măritişului, era o femeie drăguţă, înaltă, un pic cam plinuţă şi nu părea prea inteligentă, analizându-i figura, manierele şi gesturile nu avea nimic care să te facă să îţi doreşti vreo întâlnire vreodată cu ea.
S-a uitat prin bar după amicul ei, apoi s-a aşezat la singură masă unde erau scaune libere, fără să îşi ceară permisiunea, ghiciţi unde?
La masa unde eu serveam liniştit o cană de vin fiert în timp ce citeam un pliant din ăla cu reclame de la Metro, găsit în cutia poştală în ziua respectivă.

"Ce bei acolo? Este bun? Oare dacă îmi iau şi eu o cană de vin fiert mă îmbăt? Poate adorm aici, pentru că am mari probleme cu somnul, de când eram mică! Nu pot sta după ora 10 seara niciodată, dacă stau prea mult a doua zi am dureri de cap, nu sunt bună de nimic!, îmi mărturiseşte cu sinceritate şi se prezintă zâmbind: "Eu sunt Alice, pe tine cum te cheamă? Trebuia să mă văd cu un tip, se pare că mi-a tras ţeapă, oricum şi eu am întârziat foarte mult, am avut mult de muncă la servici şi a venit foarte greu autobuzul pe ninsoarea asta!"

Am stat de vorbă despre vreme, muzică, dans, gătit, modă, filme, desen, concerte şi Alica tot a băut vin fiert până când s-a pilit.
Şi a început să râdă mult în loc să vorbească.La un moment dat i s-a făcut rău.
Am dus-o în spinare la toaleta bărbaţilor unde a vomitat într-o cabină şi am apoi spălat-o cu apă rece pe faţă. Am condus-o acasă cu un taxi şi m-a rugat să rămân să dorm cu ea pentru că îi este foarte rău şi îi este frică să stea singură în casă.
De atunci nu ne-am mai întâlnit niciodată.

Mi-am amintit de ea ascultând la radio vechiul succes al celor de la Smokie: "Who The Fuck Îs Alice?".

Niciun comentariu: