marți, 18 octombrie 2016

Oamenii se iubesc

Într-o seară am ieșit în oraș să beau o bere, am intrat într-un club cunoscut unde vine destul de multă lume și m-am așezat la o masă singur.
În timp ce îmi citeam mail-urile au apărut două fete tinere, drăguțe care și-au cerut voie să stea la masa mea.
Cea înaltă și subțire, blondă cu ochii verzi era îmbrăcată foarte elegant, cu o rochie de stofă și pantofi cu toc fiind machiată discret și fără prea multe accesorii, inele și alte chestii zornăitoare asupra ei.
Cealaltă era mignona, brunetă cu părul lung fiind îmbrăcată sport, în blugi, adidași și un tricou cu ceva scris pe el în limba germană.

Am intrat în vorbă cu ele, erau foarte vesele și destul de deschise dialogului, am reușit să abordăm destule subiecte în timpul scurt pe care l-am petrecut împreună.
Ne-am împrietenit repede, am schimbat evident și conturile de facebook și mail.

Ceea ce mi-a sărit în ochi să zicem este faptul că fetele alea se uitau cam neobișnuit una la alta, când m-am întors de la toaletă le-am găsit sărutându-se îmbrățișate.
Se sorbeau din ochi și s-au amuzat teribil de figura mea uimită.

"Nu ai mai văzut oameni sărutându-se?, m-a întrebat tipa înaltă.
"Ba da! Dar nu în clubul acesta!, am răspuns zâmbind.
Ne-am despărțit puțin mai târziu și m-am îndreptat spre casă prin ploaia mocănească.

Ce se mai iubește și lumea asta!

Niciun comentariu: