joi, 6 octombrie 2016

Iubirea mea ! Despre "iubiri" neimpartașite.

Cu toții avem câte o iubire neîmpărtășită, visam la cineva special și nemaiîntâlnit în viața noastră.
Eu iubesc uneori CEZ-ul. Ca de exemplu aseară când l-am iubit foarte mult.
De ce?
Pentru că în mod repetat de ani de zile în jurul orei 12 noaptea îmi întrerupe alimentarea cu energie electrică timp de un minut dereglându-mi aparatele electrocasnice, care sunt și ele programate să facă ceva la anumite ore.
Aseară până de curent a început pe la 23 și ceva și a ținut după ora 24.
Au fost câteva tentative de a repune tensiunea în acest interval nereușite, la care tubul catodic al tv-ului meu a reacționat zgomotos de fiecare dată, întrerupându-mi somnul.
Pentru că aceste evenimente au loc în mod repetat, vă propun să fiți solidari cu mine și să le dorim celor care ne înfrumusețează în acest fel viața multă, multă, multă... și multe, multe, multe... și să se ducă... și ne-o... și să-i băgăm în... și să încerce să nu își mai bată joc de cei care le plătesc serviciile.

Semnează fără respect: Consumatorul Casnic 

Niciun comentariu: