duminică, 2 octombrie 2016

Ce ne mai arată unii tineri! Sfaturi pentru adolescenți!

Zilele trecute am văzut o domnișoară cu fire de păr negru, ieșindu-i din nas, din ambele-i nări.
Multe fire de păr negru se vedeau inofensiv și inestetic la ambele-i nări, încercând să străbată aerul poluat, înspre lumina de afară.
O studentă, o fată tânără și foarte drăguță, cu pilozitățile evadând din interiorul nărilor spre exterior, revoltate de urâțenia acestora, pare o imagine de căcat pentru mine.
Îmi imaginez acea fată invadată de pilozitățile ei vizibile și invizibile, care își căuta loc în afară corpului acesteia.

Un tânăr student făcea biluțe cu mucii pe care și-i căuta insistent în ambele nări, discutând cu mai multe persoane, probabil acesta făcea biluțe din reflexe dobândite din vremea copilăriei și nu avea cum să se dezvețe de acest obicei, fără ajutor specializat.
O altă domnișoara își expunea antebrațele, mai păroase ca ale mele, tuturor amatorilor de senzații tari.
Astăzi o domnișoară dată cu o tonă de parfum ieftin, prost și dulceag a ieșit din bloc de la mine înainte de ora prânzului.
Sara a strănutat.
Eu am rămas sufocat, astupat o vreme de parfumul ei de rahat ca și oamenii alergici la ambrozie.
Am vomitat cu succes. După 2 nopți nedormite, un miros de parfum ieftin și prost îmi lipsea.

Ați observat că foarte multă lume miroase la fel? De ce? Pentru că de săraci ce suntem ne cumpărăm cu toții parfumuri de la Oriflame sau Avon și cele câteva tipuri de la Auchan.
După ambrozie oamenii rămân fără aer și fără nicio reacție optimistă.
Poate unor oameni li se pare o glumă, însă ambrozia chiar este un pericol pentru unii semeni de-ai noștri.
Cunosc multe cazuri de oameni cu mari probleme din cauza acestei plante.

Eu sunt sensibil la mirosurile de nespălat, parfumuri proaste, parfumuri date în exces, discuții pe lângă subiect, minciuni, scuze inutile și nesincere, mârlănie și prostie!
Deocamdată!

Pentru că discutăm azi dimineață cu o bună prietenă în piață și cu fiică-mea în fiecare zi:

"Nu te asocia cu oameni proști, jegoși și fără maniere! Pentru că numai cine se aseamănă se adună! Umbla cu oameni deștepți și cultivați de la care ai ce învăța, asociază-ți prezenta cu aceștia, și dacă după ce ai stat în prejma acestora ai evoluat, este clar că ai câștigat ceva! Nu pierde timpul cu toți boii și bețivanii, toate vacile, îngălatele, bâlbâitele și retardatele! Pentru că în timpul ăsta poți face o mulțime de lucruri minunate pentru tine!

Niciun comentariu: