luni, 26 septembrie 2016

Vise erotice si altfel de vise.Un fel de love story

Câteodată visez. Cum se zice corect ? Vise sau visuri ?
Foarte rar însă visez, de multe ori însă nu îmi mai amintesc visurile.
Am un vis preferat, mă plimb pe jos prin natură, prin niște păduri frumoase și foarte dese.
Și în alt vis mă plimb cu o mașină pe o șosea care traversează o pădure.
Nu reușesc să localizez cele 2 imagini din vise.
Cred că pădurile sunt din satul natal al tatălui meu în care nu am mai fost dinainte de 1990.
Bunicii mei au murit demult, și un unchi și o mătușă care locuiau acolo la fel.
Dacă voi mai ajunge acolo vreodată în viața asta voi reuși să lămuresc dilema.

Azi noapte iar am visat.
Am avut un vis erotic.
În Craiova de mutase la reprezentanța nouă a unei firme o fostă colega din școala generală.
Locuia la câteva blocuri de mine. Era o fată blondă cu ochii albaștri tunsă scurt, foarte frumoasă și delicată.
Nu mai știu nimic de ea...

În vis se mutase la mine în apartament și locuiam împreună.
Ne întâlnisem pe stradă, voia să își caute ceva cu chirie, i-am propus să locuiască la mine, a acceptat și deși nu mă gândisem la o potențială relație cu ea, s-a întâmplat pur și simplu după câteva zile.
Într-o seară când am venit de la muncă târziu a sărit de gâtul meu, m-a îmbrățișat și nu a mai vrut să îmi dea drumul câteva minute bune.
A reușit să mă surprindă însă experiență era atât de plăcută încât am stat așa în hol până am hotărât că există alt loc mai potrivit pentru așa ceva.

Era la fel de frumoasă ca în școala generală, tandră, atentă cu mine, plăcută și foarte atrăgătoare.
Vârsta nu își pusese deloc amprenta asupra chipului ei, avea câteva riduri de expresie la colțul ochilor și câteva pe frunte.
Avea cele mai frumoase mâini, unghii, buze și ochi pe care i-am văzut vreodată.
Orice mișcare a ei, orice gest, orice cuvânt erau pline de senzualitate și mă făceau să o plac din ce în ce mai mult.
Nu mai întâlnisem niciodată o femeie atât de naturală și totuși fantastică.
Nu făcea niciun efort să mă cucerească.
Era felul ei de a fi.

Există femei care se cred prețioase și din păcate sunt respingătoare după primele propoziții așa cum există femei care te pot cuceri numai cu o privire sau un zâmbet pentru că sunt feminine și fermecătoare tocmai prin modestia, simplitatea și bunul lor simț.
Păi da, asta mă atrăsese dintotdeauna la ea, dar atunci eram prea copii ca să realizăm ceea ce se întâmplase acum cu noi doi.

Cum ar fi să știi ce se va întâmpla cu viața ta peste 30 de ani?
Plictisitor cred.
Sau poate palpitant și provocator pentru că poate ai încerca să schimbi ceva în prezent ca incerci să influențezi viitorul
Nimeni nu știe sigur cum este.De aia s-au inventat unele discipline ca să ne scormonim creierii și să ne punem mereu întrebări de genul: dacă nu făceam asta poate nu se întâmplă, dacă mergeam atunci acolo poate... și altele similare...

Adormea în fiecare seară în brațele mele ușor ca un copil mic.
Dormea foarte liniștit și nu își schimbă poziția în somn.
Plăcerea noastră cea mai mare era să stăm îmbrățișați și să discutăm despre diverse până adormeam.
Atât discuțiile cât și îmbrățișările erau ceva unic pentru amândoi și uimirea noastră era mare din cauza faptului că pur și simplu întâmplarea făcuse să ne reîntâlnim după aproape 40 de ani și să ne simțim atât de bine împreună.

Un disperat de viața mi-a întrerupt somnul și visul cu un telefon insistent la ora 9,03, duminică 25 septembrie 2016 ca să aflu mai târziu când l-am sunat să văd ce dorea că voia să mă întrebe niște imbecilități.
În ziua astăzi toți distrușii au net și telefoane cu care pot stresa oamenii și întrerupe visele acestora.
Pizda mamii lui cred că a fost neîncăpătoare ca să-l înghită, deoarece deși știa că nu am cum să îl ajut și-a permis să mă sune la ora aia matinală într-o zi de weekend.

Pentru că visul nu trebuia să se termine.Și colega mea dispăruse. Plecase așa cum a venit, brusc fără să își ia rămas bun.
Povestea asta a fost intr-adevar un vis frumos.Cu un final trist.
Toate poveștile adevărate de dragoste sunt un vis frumos. Care se termină la un moment dat.
Unii trăiesc aceste povești în vis, alții în realitate iar majoritatea deloc, doar mimează...
Iar eu o  voi căuta fără îndoială într-o bună zi pe fata din vis. Pentru ca niciun vis nu este întâmplător!

V-a plăcut visul meu? Sunt sigur că da! Nu v-am spus cum o cheamă! Este secret!

Niciun comentariu: