sâmbătă, 3 septembrie 2016

Despre dreptul la opinie. Despre haterii care apar în calea noastră din când în când în când. Valabil permanent oriunde și oricând!

Niciodată nu am crezut că voi ajunge să fac ca unele persoane și instituții cum ar fi Liviu A, Lorena L, Teatrul X sau alții care dau flit instantaneu la toți boii, prostii și retardații ca să nu zic potențialii infractori existenți în spațiul real sau virtual.
De regulă îi blochez dar ce te faci ca oamenii se tot baga în seamă cu conturi false?
Sau cu cei care îți țin calea pe stradă?
Mai ales dacă unii locuiesc cu tine în bloc?



Sunt o mulțime de băiețași și fetițe care emit păreri nepoliticoase vis a vis de unele postări ale mele și ale altor bloggeri sau oameni din virtual, sau au un comportament potențial cu iz penal în legătură cu aceste postări sau comentarii și aici vorbim despre agresiune la telefon prin apeluri și sms-uri la ore nepotrivite, când ar avea drept la replică sau atitudine, locul unde a fost postata părerea sau ideea, adică la comentarii, civilizat și legitim după caz.
Nu sunt fan al atitudinii celor de mai sus (Liviu, Lorena etc), dar îi admir pentru modul în care aceștia îi pun la punct pe toți idioții care se trezesc vorbind în legătură cu o problemă la care se pricep sau nu, dar postează mizerii, păreri personale care nu rezolva nici ceea ce se critică sau reclamă și mai conțin și greșeli de exprimare au ortografie în postările lor mârlănești.

Pentru că Lorena a zis bine mai demult în legătură cu acești indivizi care nu sunt în stare să scrie trei pagini consecutive în legătură cu un subiect, însă întotdeauna sunt pregătiți mănânce căcat în trei rânduri despre orice a scris cineva despre orice temă sau problema care interesează lumea mai mult sau mai puțin.
Adică cu alte cuvinte am dreptul să scriu ce vreau pe blogul meu, este părerea mea, nu am fost plătit de nimeni pentru asta și comentez ce vreau despre ce văd în jurul meu și nu trebuie să cer voie la nimeni în legătură cu asta iar dacă nu îți place ceea ce am scris nu trebuie să citești.
Și am dreptul să îmi exprima părerea mea personală și pe stradă sau într-o ședință sau discuție privată sau publică.
Pentru că nici la tv nu privește toată lumea pe toate posturile și nici la radio nu asculți toate programele.

Nu vii tu neica nimeni pentru mine, să-mi zici că mireasa este albă și frumoasă dacă eu văd că e neagră și urâtă.Și mai văd și alții de lângă tine.
Cu atât mai mult când văd cum reacționează unii indivizi din preajma mea înclin să cred că acei oameni pomeniți mai sus au perfectă dreptate și reacțiile lor sunt legitime și firești.
Că Lorena ar fi zis scurt:"Marș în p... mea de aici boule!"
Și Liviu și mai scurt: "F... va în gură de împuțiți!"

Ceea ce este mai grav este că unii dintre acești hateri sau agresori sunt manipulați de către persoane care se pretin integre, atotcunoscătoare și perfecte pe care noi la un moment dat le-am băgat de bunăvoie cu atenție și respect în viață sau în casa noastră.
Păi bine mai tanti Prostescu, când ai venit cu foamea în gât și îți era frig și te plouă afară nu trebuia să te trimit la tine acasă?
Când ai dat de căldură și confort ai început să scoți pe nas filozofii și porcarioare?
Și ai mai antrenat în discuție și câteva vânzătoare de la aprozarul din colț.

Pentru că în viața mea cele mai urâte și neașteptate atacuri au venit de la persoanele cu care am stat la masă în casa mea și la masa mea.
Unul dintre specimenele de boi în onoarea căruia scriu aceste rânduri, un jegos iremediabil de altfel, chiar îmi reproșă într-o zi:"Bine mai noi care am mâncat din aceeași farfurie...".
Aici în propoziție era vorba despre casa mea, farfuria mea și conținutul acesteia care era proprietatea mea, pentru care mi se reproșa... vă dați seama unde am fi ajuns dacă ar fi fost altfel.

Fiecare om are dreptul la opinie și este firesc să și-o exprime cumva și undeva în legătură cu un anumit subiect sau o anumită problemă.
Dacă ai ceva de zis cu argumente logice și pertinente în legătură cu subiectul dezbătut poți să o faci în comentarii acolo unde a fost publicată postarea.
Însă fă-o decent și politicos atât timp încât nu ne cunoaștem și nu te-am jignit cu nimic!
Este doar un schimb de idei și păreri și dacă ne războim în general nu schimbăm noi mersul lucrurilor deoarece suntem prea mici ca să putem face asta.
Doar ne facem nervi inutil.

Un băiat care din când în când face pipi în pat și stă cu pampersul neschimbat în multe seri, și care pune muzica furată de pe net, de pe torente și alte site-uri, la unele petreceri crezându-se mare DJ, îmi dă sms-uri la ore nepotrivite pe telefonul meu personal, emițând filozofii de trei parale.
Păi dacă este ud la fund nu poate gândi normal și da sms-uri crezând că i se usucă pampersul.
Un individ cu față de cerșetor cu locuința în canalele parcului aflat în zona Gării de Nord mă jignește fără să mă fi văzut în viața lui și fără să fi vorbit cu el niciodată.
Alt individ mai șmecher decât Moș Crăciun mă amenința cu moartea sau violente fizice pe chat iar altul în fața blocului.

O tanti, violenta verbal și ultrafrustrata își pune poalele în cap și postează numai mizerii la adresa tuturor celor care ar avea curajul să scrie altfel decât gândește ea.
Alte așa zis doamne se raliază primei tanti... și se transformă și ele în tanti...
Și poveste poate continua cu n exemple.
Pentru că în infantilitatea acestora și subconștientul educației comuniste primite și moștenite de către aceștia, cine nu este cu ei e este împotriva lor.

Deloc adevărat, dacă tu ai vopsit casa în verde și mie mi-a plăcut în roșu și eu am spus asta nu trebuie să mă înjuri și să mă faci albie de porci.
Ar trebui să te uiți în curtea ta și să vezi că poate era mai bine cum mi-a plăcut mie.Și că ai gunoiul sub preș ascuns acolo de ani de zile.
Sau poate nu, dar asta rămâne de văzut.

Pentru că dacă mie îmi mai spun câțiva de la tine din casă că nu le place culoarea verde dar nu au curajul să ți-o spună ție, chiar ești idiot prietene!
Și nu trebuia să vin eu să ți-o spun! Că eu aveam altă treabă la matale în cartier!

Niciun comentariu: