duminică, 11 septembrie 2016

Despre ce se mai întâmplă în buricul Craiovei sâmbătă seara!

Aseară am trecut un pic pe la CS.
Era anunțat un concert rock, cu niște trupe necunoscute pentru mine.
Concertul era programat să înceapă la ora 20.00, agenții de pază ziceau că va începe după ora 21.00 astfel încât am pierdut prima parte și am ajuns exact la pauză după ce am dat o tură prin Centrul Vechi.
Când ajung eu acolo ce-mi văd ochii ?
O domnișorică pe care o știu din vedere împreună cu un grup de alți copilași de clasele a-9-a și a-10-a beau bere direct din sticle, în fata CS.
Unii stăteau în picioare iar alții stăteau așezați în șezut pe o bordură.
Și evident ați ghicit, majoritatea fumau.

A mai apărut încă o fată cu berea în mână, le-am întrebat dacă așa e acum modern, că fetele de 15 ani să bea și să fumeze pe stradă, nu am primit răspuns așa că mi-am văzut de treabă.

Însă am niște nelămuriri în sinea mea legat de acest aspect și anume:
- Ce fel de părinți sunt aceia care sunt de acord ca odraslele lor să consume alcool la vârsta asta?
- Cine permite să se vândă băuturi alcoolice și țigări minorilor?
- Cine permite ca minorii să consume băuturi alcoolice și să fumeze în centrul orașului?
- Unde sunt autoritățile care ar trebui să ia măsurile necesare pentru respectarea legilor care au fost încălcate de mai multe persoane în cazul prezentat?

Pentru cei care au lipsit de la concert, pot spune sincer că nu au pierdut nimic.

Niciun comentariu: