sâmbătă, 24 septembrie 2016

Cutremur

Azi noapte s-a cutremurat pământul în Vrancea la ora 2.11 pentru câteva secunde.
Eu nu l-am simțit deoarece mă aflam la party și vorba Alexandrei acolo se cutremură mereu pământul din cauza dansului și veseliei.
În Craiova o parte din prietenii mei l-au simțit alții nu.
Se pare că a fost destul de puternic și norocul este că a ținut puțin.
Mamei mele i-a fost frică, în schimb tatăl meu cică nici nu s-a obosit să se dea jos din pat.
Unele persoane au avut stări de rău și amețeli înainte de cutremur. Ce e drept și eu de pe la 21 până pe la ora 24.
Mi-au plăcut comentariile unor prieteni de pe Facebook:
"Tara de căcat cutremure de căcat! Nici cutremurele nu mai sunt ceea ce erau odată!" (D.M.)
"Îmi voi face bagajul de urgență care să conțină apă, pâine... încărcător pentru telefonul mobil." (D.F.)
De ce ai nevoie de încărcător sub dărâmături? Oricum taie ăștia curentul când încep să sape în dărâmături.
"Rahat de cutremur, când lucrau la pasajul subteran se zguduia mai tare Craiova" (M.F.)
Am scăpat și de data aceasta!

Niciun comentariu: