sâmbătă, 17 septembrie 2016

Cum să nu faci ceva.

Românii sunt experți în a găsi motive să nu facă ceva.
Pentru că dacă oamenii nu fac nimic, nu greșesc și negreșind nu îi trage nimeni la răspundere și nu au mustrări de conștiință.
Adevărate sau imaginare se găsesc motive oricând cu nemiluita.
Bărbații și femeile sunt plini de imaginație în aceeași măsură.
Aici ingeniozitatea românească doboară  orice record.
Sunt convins că ați întâlnit cel puțin o dată situația în care să vi se spună:
"Nu îmi pot face temele deoarece mă dor ochii!"
"Nu gătesc astăzi deoarece nu am ulei!"
"Nu ies în oraș deoarece nu am cu ce mă îmbrăca!"
"Nu dansez deoarece mă strâng pantofii!"
"Nu merg la spectacol deoarece nu am dispoziția necesară!"
Etc., etc., etc.


Pe de altă parte sunt mulți autori care scriu cărți despre cum să faci anumite lucruri de ex:
Cum să slăbești ușor în 2 luni
Cum să comunici mai ușor din 10 lecții
Cum să înveți engleză în 3 luni
Etc., etc., etc.
La propunerea unui prieten, m-am gândit să scriu în următoarele zile câteva chestii despre cum să nu faci nimic, inspirate evident din viața reală.
Pe curând!

Niciun comentariu: