duminică, 21 august 2016

Divan Film Festival si Maria Raducanu la Craiova

Astazi si ieri a avut loc in Craiova Divan Film Festival, singurul festival de film balcanic din Romania, o manifestare unica, interesanta si placuta.


Din pacate nu am reusit sa ajung decat la o parte mica a manifestarilor, spre regretul meu, insa  sper ca la anul voi reusi mai mult de atat.



Remarcabil a fost recitalul Mariei Raducanu din seara de sambata la care din pacate nu au fost prezenti prea multi craioveni, muzica acesteia fiind mai greu digerabila probabil pentru persoanele prezente in zona.
Mai puteti vedea aici si aici cateva din filmele facute aseara la eveniment de catre cativa prieteni de-ai mei.
Am vizionat si doua filme pe care din pacate televiziunile din Romania nu au curaj sa la difuzeze, bagandu-ne pe gat numai filme americane idioate sau violente.
Aseara la 21,30 am vizionat Moarte in Sarajevo si astazi tot de la ora 21,30 am vazut filmul Parada.
Vi le recomand pe ambele, pentru amatorii de film sunt adevarate delicatese.




Evenimentul continua pana pe 28 august in Portul Cultural Cetate.

Niciun comentariu: