luni, 8 august 2016

Dialoguri, dans, gesturi si maniere.

Ieri după ce am scris postarea despre tipurile de prostie, Excelența Sa a vrut să-mi arate că este o persoană dura.
Am întrebat-o pe chat ce mai face și m-a rugat să nu-i mai scriu.
Mi-am cerut scuze pentru deranj și am șters-o din listă.
I-am dat și block ca să nu ne deranjăm reciproc.
Eu înțeleg că unii oameni vor să facă pe durii dar nu-mi place s-o facă cu mine, dacă eu nu le-am făcut niciodată niciun rău.



Femeia Bărbat Bine sta pe terasa la o masă de vorbă cu un tip. Tipul este cam băut. Amândoi fumează și își suflă fumul unul în ochii celuilalt.
Femeia Bărbat Bine are în seara asta fusta, de când o cunosc nu am văzut-o decât în pantaloni, de regulă blugi largi, pe care îi poartă în vine de parcă s-a căcat pe ea.
Pensionarul o întreabă dacă vrea să meargă cu noi la concert cu intenția de o scapă de tipul beat. Tipul beat scrie nuvele, este foarte talentat. Nu știu cum le scrie, când le scrie, când este treaz sau când este beat, ideea este ca scrie bine.
Într-o seară mi-a dăruit o carte de-a lui, nu aveam pix niciunul la noi, așa încât deocamdată cartea este fără autograf.
Deocamdată! Apropos de autografe, într-o seară la o terasă vorbeam despre lansări de cărți și autografe cu vreo câteva poete.
M-am lăudat că am multe cărți cu autograf, inclusiv "Doi ani de vacanța" cu autograful lui Jules Verne în original.
După un minut de liniște zice o doamnă:"Hai domle' că nu se poate asta!"
"Păi nu se poate, am vrut să văd dacă sunteți atente ce vorbesc!"
Femeia Bărbat Bine îi mulțumește Pensionarului pentru invitație și îi spune că a venit să danseze.
Pe mine mă pufnește râsul, de cât timp stăm noi acolo nu a dansat niciodată.
Mă uit în lungul străzii ca să nu se prindă că râd de ea.
Bețivul încearcă să-i bage mâna sub fustă, Femeia Bărbat Bine îi trage o palmă și se ridică de la masă.
Cu vocea ei groasă îl înjura de mama pe bețiv și intră în bar unde câteva perechi dansează niște dansuri lascive. Merge încet legănându-se scoțându-și în evidență umerii lați.


Sunt la o terasă cu două doamne.
Mi-am comandat o ciorbă de burtă, nu am mâncat nimic de dimineață.
Doamnele mănâncă pizza și beau bere Efes.
Apar alte trei doamne care sunt prietene cu una din cele două doamne de la masa mea.
Se așează la masa noastră și își aprind toate trei câte o țigară, fiecare câte una, țigări din astea de au apărut acum mai nou pe piața țigaretelor, care nu miros a tutun, miros a ceva ars, a gunoi, a rahat numai a tutun nu..
S-a dus în pizda măsii masa noastră de prânz.


- Bună, ce faci! Ești în Grădina Botanică? Ai venit în cartier la mine și nu zici nimic?, întreabă doamna Lupulescu care a văzut pe facebook că am postat o fotografie din Grădina Botanică.
- Păi coboară și tu să faci puțină mișcare, ți-a crescut curul de atâta stat la calculator!
- Aaaaaaaaaaaa, nu pot! Sunt foarte obosită!
- Dar unde te-ai obosit așa doamnă?
- Am făcut curățenie prin casă...
- Toată lumea face asta, că doar nu stăm în mizerie! Înseamnă că după logica ta suntem un oraș de oameni obosiți, o țară de oameni obosiți!
- Cam așa ceva, mă aprobă doamna Lupulescu.
Știam că nu vine, altfel nu o invitam.
- Te mai duci în clubul acela de dans?, mă întreabă brusc.
- Da, de ce?
- Dacă este ceva în seara asta, putem merge acolo, îmi zice șocandu-mă.
- Păi nu mai ești obosită?
- Ba da!
- Din păcate în seara asta au închis pentru deratizare. Poate mâine este ceva. Dacă este ceva te anunț! Noapte bună!


Sunt la majoratul nepoatei mele Andreea, la un restaurant de fițe, cu meniuri și băuturi de fițe, cu orchestra de fițe.
Stăm la masă, mâncăm bem și ne uităm unii la alții. Am spus toate bancurile pe care mi le-am amintit.
Nimeni nu dansează, copiii stau pe facebook.
Orchestra interpretează dansul pinguinului.
Se ridică de la masa cei de vârsta mea, se încolonează și încep să se miște în ritmul muzicii.
Mă prefac că intru în dans, mă strecor încet pe ușă restaurantului, fac cu mâna la un taxi, îl iau și plec acasă.
A fost o seară de pomină!

Niciun comentariu: