luni, 4 iulie 2016

Rasul-plansul continua...

Azi noapte, amica mea nu a mai avut somn...dupa ce mi-a sters comentariile, a postat un sac de pretentii.
Oamenii, uneori sunt mai amuzanti decat credem noi.
Chiar daca prin asta pierd din frumuseste.
Canicula asta a inceput sa produca victime, fara sa simtim.
Nu vreau sa exagerez, insa asemenea postari sunt ca un vis urat.
La ora 3.00 de exemplu a fost culmea amuzamentului:

SE PARE CĂ AM GREȘIT FIIND MODESTĂ ȘI CERÂND PUȚIN, PENTRU CĂ M-AȚI LUAT ÎN RÂS! BINE, RECTIFIC;
TOATE CELE MENȚIONATE, LA CARE SE ADAUGĂ: MILIONAR ÎN EURO SAU DOLARI, VILĂ, MAȘINĂ DE LUX (SAU MAI MULTE), YACHT, CASĂ DE VACANȚĂ, ETC
SĂ FIE FIDEL, SĂ MĂ RĂSFEȚE, SĂ MĂ PLIMBE PRIN TOATĂ LUMEA, SĂ-MI CUMPERE MEREU FLORI, BIJUTERII ȘI TOT CE-MI DORESC, SĂ AM SERVITORI, SĂ MÂNCĂM NUMAI LA RESTAURANTE DE LUX, SĂ FIE ROMANTIC ȘI ATENT CU MINE, CULT, SPIRITUAL, ELEGANT.
ȘI EU ÎI OFER.....MÂNA!

Iar la ora  13.00, am aflat care era de fapt secretul postarilor:

VĂ VĂD SCEPTICI .. .AVEȚI IMPRESIA CĂ N-AM REZOLVAT NIMIC CU ANUNȚUL? VĂ ÎNȘELAȚI AMARNIC! AM SCĂPAT DE TOȚI CEI CARE, NEAVÂND NICIUNA DIN CALITĂȚILE MENȚIONATE, ÎȘI IMAGINAU CĂ AU ȘANSE!

Ca in bancul acela cu doamna care da anunt la ziar:
Caut barbat, frumos, inteligent, bogat, cu simtul umorului, inalt, viril, posesor masina, firma, castel, etc etc
Se trezeste tipa la usa, cu un pitic, cocosat,  urat si imbracat modest:
"Saru-mana, am venit pentru anuntul din ziar!", zice piticul.
"Pai eu voiam un tip inalt si frumos...", incearca sa-i explice tipa...
"De aia am si venit, sa va anunt, ca sa nu contati pe mine!", incheie piticul discutia.
Si uite asa a ramas Maritza, fata mare si nemaritata, ca ala nu avea yaht si masini de lux.


Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea asa....

Niciun comentariu: