joi, 21 iulie 2016

Multumesc!

O doamna profesoara m-a intrebat  ieri:
"Pentru cine scrii tu chestiile astea? Tu stii ca elevii nu mai citesc nici macar clasicii?"
"Pentru cei care citesc postarile , paradoxal  sunt persoane care citesc nimicurile astea, scrise pe bloguri.Unii scriu despre retete, altii despre cosmetice, altii despre spectacole, unii lauda pe toata lumea, altii injura pe toata lumea, fiecare scrie  ce are chef, cand are chef si unde are chef, iar altii citesc porcarioarele astea."
Intr-un film aparut acum ceva timp, personajul principal interpretat de Jean Paul Belmondo, care era un om de afaceri de moda veche, are o replica draguta care mie mi s-a parut foarte amuzanta:

"Acum m-am prins ce este internetul, un tomberon urias, toata lumea isi arunca mizeriile aici! Nu asta ar fi problema principala, ci faptul ca toti isi baga nasul in acest tomberon!"

Nimicurile scrise de  catre mine le citesc si doua persoane din locuri diferite; locuri mai putin cunoscute de catre mine,  una din persoane este din SUA, orasul Oshkosh, statul Wisconsin, iar cealalta  din Regatul Unit, orasul Bournemouth.
Intr-o zi am avut un cititor din Buenos Aires, altul din Huddesfield, altul din Sudan, lumea este mare si diversa...




Am scos in evidenta acest fapt, deoarece cu aceasta ocazie am aflat de doua locatii noi pentru mine, situate pe harta lumii,  locatii unde traiesc niste romani, plecati departe de tara lor.
Acest fapt ma bucura si le multumesc celor doi ca isi pierd timpul sa citeasca postarile mele!



Niciun comentariu: