duminică, 10 iulie 2016

La Mercur Center si in Centrul Vechi

Ieri am vrut sa merg la film, la Cinema Modern, de la ora 20.00.
Eram prin zona si nu am mai mers de mult la cinematograf astfel incat mi-ar fi prins bine o experienta noua.
Am intrebat casiera, pentru cati spectatori ruleaza filmele?
Eram singurul interesat sa vad un film aseara, asa incat nu cred ca au rulat niciun film.
Filmul merita  sa fie vazut dupa parerea mea, insa  exista si multe alte posibilitati de recreere sambata seara.

Asa incat am intrat in Mercur; deschis inca de pe 9 iunie nu am fost curios sa-i calc pragul.
H&M domina oferta magazinului, pana la aceasta data nu s-au inchiriat sau ocupat toate spatiile comerciale din magazin.
Am descoperit un loc interesant la ultimul etaj, un poligon de tir, unde am tras cu pistolul.
Dupa multi ani de la terminarea stagiului militar mi-am testat talentul de tragator, paradoxal inca mai stiu sa trag cu un pistol si am nimerit si tinta, chiar daca nu am tras in centrul acesteia.
Fiind prima sedinta de tragere cu un pistol necunoscut si  in conditii noi sunt un tragator periculos de bun!!!


In Mercur se poate servi si un expreso bun Julius Meinl, si admira panorama centrului orasului vazut inspre fantana muzicala si Prefectura.




Iar daca este racoare va puteti plimba in centrul vechi  sau servi ceva la numeroasele terase existente in zona, cu preturi pentru toate buzunarele.





Toti cunoscutii mei care au vizitat Craiova au fost placut impresionati de schimbarile survenite in zona centrala.
Sa ne bucuram de ele!

Niciun comentariu: