duminică, 24 iulie 2016

La dans-Pregătirea (Pamflet)

"Alo? Bună Rodicuța! Ce faci deseară? Eu aș merge la o terasă, sau la un party dansant! Da, cu nebunii ăia frumoși, care dansează latino! Păi party este la terasă, este super pentru că putem să fumăm, să dansăm, să fumăm, să bârfim, să fumăm, să bem ceva...hai să mergem ca va fi mișto! M-a invitat tipul acela blond, Petrică, dar nu-mi place de el.Dansează mișto, dar nu-mi place cum se uită la mine.Mă soarbe din priviri și mă face să mă simt prost, să intru în pământ.Și parcă mă dezbracă așa cum se uită la mine. Și dansează așa cu niște gesturi de am impresia că vrea să-mi dea chiloții jos.Dă-l naibii, nu îl băgăm în seamă, să fii gata pe la ora 22.00 că trec să te iau! Puuuuuuuuuuuuup! "

"Alo? Ce naiba răspunzi așa greu fata? Sun de o oră la tine! M-a apelat Olguța să mă invite la o party latino la terasa La cafeaua cu caimac, în Centrul Vechi.Hai măi că o știi e aia de lângă Friptura cu salata.Acolo unde am mâncat noi legumele alea gratinate super-bune, atunci în post! Hai mai Vetuța nu fi țărancă! Cum nu ai cu ce să te îmbraci? Găsești tu o rochiță frumoasă sau o pereche de blugi, dacă nu îți dau eu ceva împrumut! Și de ce zici că miroși a mir, a lumânări și a coliva? A vrut boul ăla să te necăjească atunci! Hai poate te cuplăm și pe tine cu vreun mascul alfa, că prea stai singură toată ziua în casă și îți plângi de milă.O să intri în depresii și ne mai chemi și pe la spital să te vizităm! Trec cu Olguța să te luăm pe la ora 22.00 cu mașina, să fii gata!"

"Alo? Bună Mihaeluța! Te-am trezit din somn? Scuză-mă! Rodicuța, Olguța și cu mine ne chefuim deseară, vii cu noi? Da, la o terasă, putem să fumăm liniștite, se numește La cafeaua cu caimac. o știi cred , sigur ai mai mers acolo , fac clătitele alea bune, alea de ne-a rămas gândul la ele o săptămână întreagă! Au și wi-fi, merită să ieșim, o să ne distrăm la maxim! Pe la ora 22.00 să fii gata că trecem să te luăm! Doamne ajută! Byeeeeeeeeee!"

"Alo! Petrică? Bună, ce faci iubitule? Da, eu sunt Olguța, m-am hotărât, deseară vin la terasă, o să vin cu niște prietene, ne păstrezi și nou patru locuri la o masă? Te rog! Și nu mai scrie te rog tâmpeniile alea pe facebook, că mă rușinez! Sunt supărată pe tine, nu știu ce naiba o să facem, știi că nu mi-a venit ciclul! Este numai vina ta! Mi-ai promis că nu se întâmplă nimic rău și uite, acum stau stresată! Trebuie să îmi cumpăr un test de sarcină...Bine, hai că nu mai plâng....Păi după ora 22.30 cred că o să apărem și noi, este devreme? Ok, atunci ne vedem acolo! Te sărut și abia aștept să dansez cu tine!"



Olguța are programare la cosmetică la ora 11.00, deja este în întârziere, după aceea trebuie să meargă la coafor și la manichiurista.
Olguța merge la sală, face zumba și urbanhize și arata perfect, este foarte atentă cu corpul ei, se cântărește zilnic și dacă se îngrașă 500 de grame, este deprimată o săptămână întreagă.
"Jumătate de zi pe drumuri, o groază de timp rispit în orașul ăsta jegos, prăfuit și cenușiu!La masaj nu mai merg astăzi, o să mă reprogramez penstru mâine eventual.Mda, nu am încotro, trebuie să arăt bine, să îl inebunesc pe Petrică, să umble după mine cu limba scoasă, să mă viseze noaptea, să fiu mereu în mintea lui, în ochii lui, să nu poată trăi fără să mă vadă și să mă audă! Un papagal de altfel, dar de unde altul? Toți bărbații buni sunt luați deja la vârsta asta! Când am stat cu Gelu și zicea mama să mă mărit cu el, făceam mofturi, așteptam să vină Costică din Anglia cu Land Roverul să mă ia de nevastă.Costică a venit dar cu Lenuta și cu 3 copii mici după el, într-un Opel Astra Clasic.Gelu a stat ce-a stat, a văzut că nu am niciun gând și aștept cai verzi pe pereți, și s-a dus într-o zi și nu s-a mai întors.Este fericit, s-a însurat cu Elena și are  cu ea o fetiță frumoasă, de îți vine să o mănânci nu alta! Gelu nu a fost bun, Marian nu are bani, Gigel  este urât, Vasile se îmbraca urât, Mitica este gras și nu are servici, Ilie este bețiv iar Mihai are prieteni dubioși, Petrică asta pare băiat bun, dar este prea moale, prea mamos, prea papagal...Mai sunt și gravidă cu el, se pare! Cică vrea să păstrez copilul! Dacă fac un copil îmi stric corpul, nu se pate așa ceva! Poate să fie emirul Kuweitului și nu-mi stric corpul pentru el! Dă-i naibii de bărbați, că sunt toți niște ratați și niște distruși, nu s-a născut bărbatul care să mă merite! Mă distrez cu fetele mele, de nota 100 deseară, o să fie o seară specială! O să îmi iau rochia aia albă cu dungi albastre, pantofii ăia albi cu toc și o să-i inebunesc pe toți, !", gândea Olguța după ce a închis telefonul cu Rodicuța.

Rodicuța este confuză, nu-i place să danseze,Nu s-a spălat pe cap, nu are cu ce se îmbraca, nu este epilata, nu are unghiile făcute, nu are bani, nu are chef și ar sta în casa să se odihnească.A avut o săptămână grea, a avut un control de la București la muncă și oamenii ăia i-au făcut creierii zob.Niște habarniști care nu știau ce cauta, i-au cerut munți de hârtii să caute acul în carul cu fân.Au plecat cum au venit și au lăsat-o pe Rodicuța piftie.
Deschide ușile  șifonierului lung cât peretele, alege câteva rochițe de vară, unele sunt noi cu eticheta pe ele, le-a primit cadou de la ultimul ei iubit, când a trecut acum o lună pe la ea.Nu poate trece prea des săracul, este însurat, are doi copii și nu vrea să își pericliteze viața de familie pentru ea.Dar o iubește la nebunie și nu vine niciodată cu mâna goală, mereu îi face cadouri frumoase și deosebite.
O iubește cu tot cu burtica ei și celulita ei care se vede pe fund și pe coapse, atunci când se admiră în oglindă și o enervează, dar face parte din ea și dacă el o iubește așa, ce mai contează restul?
A mai pus vreo 5 kilograme pe burtă și pe fund în ultimii ani, iubitului ei îi place, îi spune că este super femeie, cică era prea osoasă înainte și nu avea pe ce pune mâna.
Ce bine ar fi fost să treacă azi pe la ea, să o țină în brațe, să o iubească, să o mângâie să o sărute.Să-i facă un cadou frumos iar seara să-i facă o surpriză, să meargă cu ea la terasă și chiar dacă nu-i place să danseze, să o invite la dans, un dans romantic, un vals sau un tango.... și amândoi să plutească într-o lume numai de ei știută, cufundați în gândurile și sentimentele lor, în dansul lor rupt de lumea exterioară și de ochii curioșilor, de bârfele vecinilor și ale colegilor de muncă...
Probează toate rochițele, nu-i place niciuna, îi fac fundul și burta mari, nu i se văd bine sânii, cu unele pare prea scundă, așa este când cumperi rochii pe neprobate, riști să nu îți placă niciuna.
Alege în final o rochie roșie, va lua pantofii ăia grena care au bătut-o la nuntă la Simonica, s-au mai lăsat ei acum.... iar câteva ore la terasa nu se întâmplă nimic cu picioarele ei, nu-i așa? Și așa nu dansează, merge ca să nu refuze pe Olguta, mai socializează și ea cu fetele, bea o cafea, fumează o țigară la terasă, o văd și pe ea cunoștințele în centru unde se plimba lumea bună în fiecare seară.

Pe Vetuța a trezit-o  soneria telefonului, sâmbătă dimineață îi place să stea mai mult în pat.Se simte foarte obosită, la serviciu atmosfera nu era foarte bună, urmează să se facă reorganizări, disponibilizări, experimente cu salariații și mintea lor, poate mor sau inebunesc mai repede.Dumnezeu a ajutat-o până acum să își păstreze locul de muncă deocamdată, este conștiincioasă, meticuloasă și bine pregătită profesional.Nu a avut norocul să își întemeieze o familie, să găsească și ea un bărbat să o dorească așa cum este ea, fiind foarte credincioasă, habotnica, bărbații din ziua de azi vor femei ușoare, cu poftă de distracție, de sex, care umblă cu fundul gol pe stradă, care trag flegme, își baga p... și  care vorbesc porcos...Dezgustător!
"Cu ce mă îmbrac oare? Că eu am numai fuste lungi și bluze negre! O să o sun pe Rodicuța să-mi dea o rochie de-a ei de când era mai slabă, poate găsește ceva să-mi vină bine."
Nu se sinchisește de părul de pe picioare și antebrațe, se uită în oglindă i se vede mustața, sub ambii ochi are mici cearcăne provocate de boala de rinichi, este un pic vânata din cauza faptului că uneori își forțează vederea la calculator, probabil trebuie să își schimbe și ochelarii de vedere, ar trebui să facă multe dar nu poate gândi limpede din cauza tratamentului... nu știe nimeni de acest lucru, dacă s-ar afla sigur ar avea probleme la muncă, ar putea-o da afară, și ce face ea, din ce plătește rată la bancă, din ce trăiește?... că părinții nu mai sunt, pământ la țară nu are și nu se simte în stare să plece în Italia să șteargă babe și moșnegi la cur pentru câteva sute de euro și pentru asta să stea închisă în casă cu lunile că la pușcărie.
Se uită trist la camera ei plină de icoane și candele atârnate de toți pereții, la care se roagă zilnic, pagina ei de facebook este un templu, are postari drăguțe cu icoane și pasaje religioase, la ultima postare a primit 12 like-uri.
A vorbit cu Rodicuța, îi dă cadou câteva rochițe de-ale ei din tinerețe, spera să-i vină bine, o roagă să se facă frumoasă, sexy și irezistibilă, să întoarcă toți bărbații capul după ea pe stradă.

Mihaeluța este intodeauna coafata, epilata, machiată, cu unghiile făcute, este pregătită pentru ceea ce este mai bun sau mai rău.Este obsedată de modul cum arată, se uită de câteva ori pe oră în oglindă, își reface permanent machiajul, a început să îi ia lumea seama cu ticurile ei nervoase cu scosul oglinzii din geantă, a rujului sau a pudrierei.Urăște bărbații și contactul fizic cu aceștia, urăște dansurile latino, urăște muzica bună și călătoriile, natură, soarele și stelele, își urăște locul de muncă, colegii, părinții, vecinii și rudele.
Este necăsătorită, nu a văzut-o nimeni cu vreun mascul până acum și  nu are nici altfel de preferințe sexuale din câte se pare...
Este frumoasă, prezentabilă, destul de cultivată și  plăcută în conversație, până începe să divagheze și să explice oamenilor, teoriile ei misandre pe care nimeni nu are chef să le asculte, precum  și concepția ei despre dansurile latino care i se par un fel de cotaiala și preludiu sexual infantil în public, indecent și murdar.
"Tangoul argentinian ți-ar plăcea? ", am întrebat-o intro zi, ascultând părerile ei originale.
"Da, ar fi nemaipomenit să învăț să dansez tango! ", a răspuns entuziasmată.
După primul workshop de tango nu a mai venit la sală.
"Hai măi, ce eu las așa pe oricine să mă țină în brațe, să mă atingă?", a oftat dezamăgită.
Mihaeluța s-a născut talent și a murit speranță.
Doarme  intodeauna o oră după amiază ca să nu facă riduri.
Trebuie să se trezească maxim la ora 18.00, ca să aibă timp să se îmbrace pentru ieșirea cu fetele la terasa.
Și să vadă în ce se îmbraca, că nu are nimic călcat, și trebuie să facă duș, să se machieze, să arate deosebită și specială așa cum este ea mereu și îi spune și mama ei zilnic când vorbesc la telefon.
Pentru că la ora 22.00 începe petrecerea!


Niciun comentariu: