joi, 7 iulie 2016

Imi Cer Mii de Scuze!

Cand am initiat acest blog, ideea mea a fost aceea de a promova evenimentele frumoase si oamenii interesanti prin intermediul lui sau de a comenta unele evenimente interesante despre care lumea afla mai greu, din presa sau din alte surse.

Eu nu doresc sa postez lucruri urate, nu doresc sa jignesc oamenii si nu vreau sa afectez personalitatea nimanui.

Sunt vreo cateva postari pe acest blog, la care am primit semnale ca am reusit sa lezez sau jignesc unele persoane pe care nu le cunosc; desi in initierea postarilor nu am avut intentia de a face asta, ulterior s-a dovedit ca multe persoane nu s-au simtit confortabil regasindu-se cumva in aceste povesti.

Acest lucru a generat comentarii diverse, mai mult sau mai putin elegante sau elevate, pe facebook in mod special, public sau in privat, fapt care chiar daca este legitim pentru unele persoane care au postat, nu face cinste nimanui si a scos la iveala atat expresii urate cat si acuzatii nefondate, amenintari si alte fapte care depasesc cadrul legal al unei discutii, de la oameni care sunt recunoscuti ca fiind persoane foarte respectabile si responsabile..

Nu pot nega faptul ca am lecturat si postari inteligente, scrise cu mult bun simt si responsabilitate, care mi-au fost de ajutor in luarea acestei decizii.

Acestea au fost putine din pacate, dar foarte constructive, si voi tine cont de ele in viitoarele mele postari.
Nu ma deranjeaza critica, atata timp cat aveti dreptate.

Din pacate si acest lucru nu este laudabil pentru cei care citesc postarile mele, din contorizari,  a reiesit ca acele postari la care ma refer, au de cel putin patru ori mai multe vizualizari decat postarile obisnuite, lucru foarte trist de altfel..

Sa inteleg ca nu ne plac lucrurile frumoase si ne plac scandalurile?

Este o tema de reflectie pentru toata lumea!

Postarile mele nu au nici o miza, insa viata este frumoasa si trebuie traita frumos, alaturi de persoanele dragi, de pasiunile noastre impreuna cu visele, sperantele si bucuriile pe care le avem fiecare.

Imi cer scuze persoanelor pe care postarile mele le-au deranjat, lezat, suparat sau jignit!


O zi frumoasa tuturor!

Niciun comentariu: