marți, 5 iulie 2016

Happy Feet.O Milonga destinsa si calda

L-as asculta pe Lucian Stan ore in sir.

Vorbeste foarte frumos despre marea lui pasiune tangoul.

Explica si arata frumos, figurile sau pasii, variantele si combinatiile posibile.

Sau pe Monica Toma, cu care face o echipa imbatabila.

Am vrut sa merg la un workshop de kizomba pe Baratiei, am aflat ca are si Lucian workshop de Colgada si Volcadas, asa ca pana la urma am mers pe Popa Nan, sambata si duminica.

Am invatat multe lucruri noi care trebuie exersate, repetate si aplicate.

Un lucru foarte complicat, de altfel, si nu numai in  Craiova.

Seara am decis sa merg in Happy Feet, intelesesem ca dupa ora 21.oo este milonga acolo...

Am plecat singur in necunoscut...am gasit mai greu cladirea si mai ales intrarea, pana la urma m-am descurcat, dupa ce am ocolit cladirea de cateva ori.


Locul unde se desfasoara petrecerea este intim, parchetul este de foarte buna calitate si aplicat cum trebuie, muzica se aude foarte bine.

Sala este bine aerisita, luminoasa si desi este micuta pare mult mai spatioasa.

Ventilatia este foarte buna, desi afara fusesera peste  36 de grade nu am simtit deloc caldura acumulata in betoane, in tot cursul zilei.

Cei carora totusi le era foarte cald, puteau folosi evantaiele aflate in dotarea salii.

Discutand despre muzica, pot spune ca este primul loc unde am auzit muzica de tango inregistrata bine si care se aude asa cum trebuie.

Repertoriul este bine ales si melodiile sunt foarte frumoase.

Discutand cu gazda, mi-a facut placere sa-i spun ca are muzica foarte buna si inregistrari de calitate, iar sala este un loc foarte primitor.

Merita sa mergi pana acolo, numai ca sa asculti muzica...

Am avut onoarea sa cunosc si sa dansez cu cateva doamne dragute si pozitive.

Simona de exemplu, plina de eleganta si gratie... se potrivea foarte bine cu un domn inalt si grizonat, pe care il vazusem si la curs la Lucian.

Lorenzo cu nedespartitul sau eventai, a fost acolo si a dansat cu toate doamnele.

Evident au mai fost multe perechi frumoase, care au dansat impecabil si s-au simtit bine.

Am remarcat un tip brunet, mai scund si slabut, nu era roman, foarte expresiv in timpul dansului, aveam mereu senzatia ca danseaza inclusiv cu ochii...l-am urmarit cu mare atentie si mi-a placut in mod special.

Am incercat sa surprind aici sau aici, cativa pasi facuti de perechile prezente la milonga.

Am dansat de multe ori cu o doamna foarte amuzanta si deschisa pe care am cunoscut-o aici, Carmen, cu sau fara cabeceo, mi-a facut placere sa o cunosc si m-am simtit foarte bine dansand impreuna cu ea.

Ieri a fost ziua ei de nastere si ii doresc LA MULTI ANI!

Pe la ora 2.00 a trebuit sa plec, festivalul Shine a luat sfarsit, cu el si milonga mea de sambata.

Am avut parte de o gazda buna, o locatie minunata, muzica frumoasa si de calitate si companie de elita: fiind placut impresionat de seara de sambata, daca voi mai avea ocazia, voi reveni in acest loc cu mare placere.

Niciun comentariu: