luni, 4 iulie 2016

Anunt umanitar

O amica de-a mea, care nu glumeste, a postat un anunt interesant pe facebook.
Sa rad sau sa plang?
Suna cam asa:

ANUNȚ IMPORTANT!!! (NU E GLUMĂ)
CAUT DOMN DE COMPANIE, ÎNALT, PREZENTABIL, INTELIGENT, CU SIMȚUL UMORULUI, CARE SĂ MĂ ÎNSOȚEASCĂ LA TEATRE, CONCERTE, EVENIMENTE CULTURALE, SĂRBĂTORI ȘI VACANȚE!
NU OFER NIMIC ÎN SCHIMB...ADICĂ DA, RECIPROCITATE!

Doamna in cauza a scris cu Capsul apasat, e disperare? Plictiseala? O fi din cauza caldurii excesive? Poate o mica tristete din cauza rezultatului de la meciul Franta-Islanda.


Domnii de companie de regula sunt cu bani, se inchiriaza cu ora, cu ziua...
Eu nu am vazut pe la evenimentele culturale prea multi barbati inalti, inteligenti si cu simtul umorului.
In general am vazut oameni in varsta, scunzi, cu chelie si burtica, deci nu corespund.
Astia inalti, frumosi, destepti si cu  glume in program, de regula frecventeaza alte medii, carciumi de fite, cluburi sau discoteci.
Nu pierd vremea pe facebook.
Haideti sa o salvam pe doamna, se ofera cineva? Sau stiti pe cineva, care corespunde?


Niciun comentariu: