luni, 25 iulie 2016

Am dansat impreuna cu Loredana

Loredana a fost duminică seara la Craiova unde  a cântat după recitalul lui Mihai Margineanu.
Pe Mihai Margineanu l-am ascultat pentru prima oară live, a cântat binecunoscutele sale melodii împreună cu o trupă valoroasă de instrumentiști.
Am remarcat în mod special violonistul și chitaristul solo care are și o voce plăcută; asta nu înseamnă că ceilalți membri ai trupei nu sunt buni, este numai chestie de gust personal și de afinitate  pentru cele două instrumente pe care cei doi le stăpânesc la perfecție. 
Pentru că vorbesc de violonist, am avut ocazia să ascult o versiune interesantă a Rapsodiei nr. 1 a lui George Enescu, cântată de acesta împreună cu întreaga trupă.

Loredana a venit împreună cu Agurida, a dansat non stop pe scenă, împreună cu două domnișoare drăguțe și cu marea majoritate a publicului prezent în Piața Mihai Viteazu'.
Cei doi trompetiști  din trupa au fost la superlativ, fără ei repertoriul și acompaniamentul Loredanei ar fi sărac ca o mancare  fără sare și piper.
Surpriza serii a fost un dialog muzical între Loredana și Misu Margineanu, amuzant și plăcut.
Încă o dată Loredana ne-a dovedit că este o voce importanta în muzică românească, în care mai are încă multe surprize de făcut spectatorilor si admiratorilor și multe lucruri să ne spună pe viitor.





Loredana canta minunat, are un joc de scenă foarte bun, o condiție fizică de invidiat și se mișcă ca o dansatoare profesionistă.
Comunică foarte bine cu publicul și știe să facă spectacol, am văzut-o live de multe ori, este una dintre cântărețele mele preferate încă de acum 30 de ani, îmi face mereu plăcere să o ascult și să o văd în spectacole, este ca o carte pe care de câte ori o recitești descoperi lucruri noi.
Am văzut oameni bucuroși, oameni plăcut impresionați de muzică și dans, oameni care au cântat și dansat fără inhibiții în aer liber, într-o seară caniculară de iulie, la Craiova împreună cu Loredana.

Am plecat acasă fredonând un refren simplu și frumos, un refren format cu cuvinte uzuale pe care puțini le mai pronunța :

Ține minte acele cuvinte
Cele mai scumpe de pe Pământ
Sentimente adevărate, nu diamante
Cuvintele sunt: Te iubesc

Ține minte acele cuvinte
Cele mai scumpe de pe Pământ
Sentimente adevărate, nu diamante
Cuvintele sunt: Te iubesc

Când ați spus ultima oară cuiva din suflet TE IUBESC?

Niciun comentariu: