joi, 23 iunie 2016

Ziua Cainelui-Natura Fest-ziua 1

Natura Fest este la editia a-2-a, se desfasoara in parcul Izvor si este o manifestare menira sa sensibilizese oamenii, privind grija fata de mediul inconjurator fiind dedicata Zilei Mondiale a Mediului.

In prima zi a manifestarii au fost programate sa cante, incepand cu ora 18,30, urmatoarele trupe rock: ZOB, LUNA AMARA si COMA.

Programul manifestarii a fost stabilit de organizatori, cate o ora fiecare trupa-concert acustic.

Noi am ajuns doar la ultimele doua concerte care au fost cele mai dorite, solicitate, apreciate de catre cunoscatori.

Eu nu sunt fan al acestor trupe si spre rusinea mea, recunosc, le-am vazut si ascultat in premiera.

Am stat chiar in primul rand, in picioare, in fata scenei si am ascultat muzica lor, am urmarit jocul de scena si interactiunea lor cu publicul cunoscator.

Publicul este format in general din elevi de liceu si/sau studenti.

Parcul Izvor, a fost amenajat, in zona desfasurarii concertului, destul de dragut si practic, cu rogojini pe iarba sau baloti de paie, pe care sa se poata aseza spectatorii.

O parte din  cei prezenti, erau imbracati cu tricouri de culoare neagra, unele dintre ele avand imprimate sigle ale unor formatii rock celebre, sau diverse desene, de pe copertile unor discuri ale acestora. 

Baietii in general poarta parul lung, strans intr-o coada sau lasat liber pe spate iar dintre fete, unele au parul lung vopsit cu suvite rosii sau verzi, sau scurt de asemenea vopsit.

Cam toata lumea este tatuata si poarta diversi cercei si bratari sau alte lanturi si medalioane care fac parte din accesoriile tinutei de rocker.

Se bea multa bere si se fumeaza.

La greu, dat fiind faptul ca majoritatea celor de fata sunt copii.Nu-i intreaba nimeni de ce servesc bauturi minorilor.

O firma de paza asigura securitatea celor din formatii, in jurul scenei, altfel nu am vazut politie, jandarmi etc
.
Muzica a sunat foarte bine, s-a dansat mult, s-a cantat, mie personal atmosfera de acolo mi-a placut.




In jurul orei 22.00, concertul a luat sfarsit, plecam inspre metro, trebuie sa mergem la gazda noastra, care locuieste in Baneasa.

Langa mine o fata vomita lichid.Un baiat, care o insoteste, o tine de dupa mijloc.Probabil au baut prea multa bere.Este si foarte cald....

Ajungem la metro, din Gara de Nord vom lua un autobuz.

In statia de autobuz este o tasnitoare, ne spalam pe fata, pe maini ca sa ne mai racorim

Soseste autobuzul, ne urcam in el.

Ne asteapta Ares.


Niciun comentariu: