vineri, 24 iunie 2016

Ziua Cainelui-Ares

Ajungem acasa la Daniela, este foarte tarziu.

Cu Daniela am fost vecin de cartier, si coleg de clasa din clasa a-1-a, pana in clasa a-8-a.

In treapta I am fost colegi, la clase paralele.

Din treaba a-II-a, s-a mutat la Iasi, unde a terminat liceul.

Facultatile, le-am terminat amandoi la Bucuresti, ea dreptul eu politehnica.

Acum este avocat si un subtil observator al vietii politice din Romania.

Ne intampina gazda si evident Ares, care ne miroase dand din coada.

Pe terasa este lume multa, barladeni stabiliti la Bucuresti: Victor, Roxana, Cami, Oana, Marina si Mihai.

Cu majoritatea am fost vecin de cartier.

S-a umplut capitala de barladeni.Ha, Ha, Ha!!!

Este invitata si o olteanca, care este in minoritate.

"Salut, bine v-am gasit!"

"Salut, bine ai venit!"

Ne imbratisam si ne pupam.Nu ne-am vazut de multa vreme.

Ares se plimba printre noi, este atent la discutia noastra.

Ares are o prietena, pe Coco, o miroase, nu o baga in seama, se culca amandoi langa masa la picioarele noastre.






Depanam amintiri, din vremea copilariei, din scoala generala, din liceu.

Facem un gratar, bem vin, ne cuprinde melancolia.

Ne amintim de Marius, vecinul nostru, care nu mai este printre noi.

Lucra la Camera Deputatilor.

Este inmormantat la Barlad, alaturi de tatal lui.

S-a sinucis acum multi ani, din motive numai de el stiute.

Ne amintim de profesorii nostri, de unii vecini.

Toti ne-au influentat viata mai mult sau mai putin.

Aceste intalniri sunt emotionante si rascolitoare.

Dar spre deosebire de intalnirile organizate cu fast, intalnirile ad hoc sunt cele mai frumoase.

La intalnirea de 30 de ani de la terminarea liceului, am sunat o colega:

"Vii?", am intrebat-o.

"Nu, nu ma mai leaga nimic de Barlad!"

"Cum asa?Ai parintii inmormantati acolo!"

Se zice ca esti de acolo, de unde ai mortii ingropati...deci vrem nu vrem ne leaga ceva de un anume loc.

A participat Daniela, pe care am gasit-o cu ajutorul Facebookului, care nu a terminat liceul cu noi.

I-a facut placere si pastreaza in contnuare legatura cu multi colegi.

Ne-a prins ora 5,30 povestind, ne retragem pe rand...

A fost o intalnire frumoasa pe care ne dorim cu toti sa o repetam.

Poate la Ziua Pisicii, cine stie?

Din pacate nu am facut fotografii cu gazda si invitatii.

Numai cu sarbatoritul!

Multumesc Daniela pentru invitatie, si pentru ca ieri a fost ziua ta, iti urez:

LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: