miercuri, 1 iunie 2016

La medic

Mi-e rau!Ma trezesc, ma ridic  repede din pat, merg la baie, nu reusesc sa ajung, vomit pe covor.

O data, de doua ori,  de trei ori.Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva, oare ce naiba am?

Sunt ametit!?Merg la baie, imi clatesc gura cu apa, ma spal pe dinti.Mi- e capul greu.Nu am baut alcool, am mancat aseara niste varza.Si la pranz o ciorba de pui.Si o gogoasa.Si doua  mere pe la ora 17.00.

Vomit din nou, o singura data.Oare cand mori, asa vomiti?Daca mor?Sa chem salvarea?
Nu este nimeni cu mine in casa.O sa mor singur.Nu are cine sa-mi aprinda o lumanare!
Ar trebuie sa chem pe cineva?Ar fi bine sa fiu calm, sa nu fac un atac de panica...
Tatal Nostru carele esti in ceruri....Acum si Pururea.....Amin!
Mi-este  mult mai bine.

Bunicul a fost factor postal, cand eram copii ne povestea intamplari frumoase.
A avut pistol.Iarna ducea valori, pachete, bani cu sania cu cai prin padure.Intr-o iarna i-au iesit lupii in cale.
O haita imensa de lupi flamanzi.Caii au inceput sa necheze, sa se foiasca agresiv inspre haita de lupi.
De frica a uitat de pistol.A inchis ochii si a spus Tatal Nostru in gand.
Cand a deschis ochii lupii disparusera.

 Ma uit la ceas, este ora 6.30.Nu ma simt in stare sa merg la munca.Le dau telefon si ii anunt ca mi-e rau.

Adorm.Ma trezeste sunetul telefonului.Este Simona, colega mea.

"Simo, imi este foarte rau, vomit, nu am mancat nimic, sunt ametit!"

"Hai la medic, am vorbit cu vara-mea, este un medic bun, la ora 15.00 este de servici la Policlinica C, mergi,  te vede si ii duci trimiterea dupa aceea.Eu nu pot merge da-i zici ca vii din partea mea."



Chem un taxi, la ora 15.00 ma prezint la Policlinica C, intreb de doamna doctor, la usa ei era o coada ca pe vremea lui Ceausescu cand se dadea carne,

Nu am incotro, intreb cine este ultimul, astept la rand civilizat.

Pe la ora 17.10 reusesc sa intru."Saru'mana, sunt colegul Simonei....","Ce ati patit?"

Ii explic simptomele si deodata ma sperie reactia ei:
"Pai da, mancati, beti, fumati si veniti toti la mine sa va fac eu bine.Bagati in voi fara masura tutun si alcool de parca ar veni sfarsitul lumii, si frate-meu face la fel si i-am zis ca o sa crape!"

Imi vine sa ies pe usa, oare am gresit camera?Policlinica?

Imi face un ecograf, am pietre la rinichi.Se pare ca am o infectie urinara.
Imi da o trimitere sa fac o pagina intreaga de analize.Sa vin cu rezultatul cand le am gata.

Plec.O sun pe Simona.Ii povestesc fazele din cabinet.
"Nu te supara, este nervoasa ca azi a avut procesul de divort.Este fata buna si un medic excelent, vei vedea!"

Asa a si fost, dupa ce am mers cu analizele, am facut tratament si s-au rezolvat toate problemele.Am scapat ieftin.

Pentru sanatatea dumneavoastra consumati minim doi litri de lichide pe zi!

Niciun comentariu: