duminică, 26 iunie 2016

Jur ca nu te voi insela niciodata!

Trrrrrrrrrrrrrrrrr!Suna telefonul.Este Clement.Ii raspund.

"Alo?Salut! Ce faci tinere? Nu te mai vezi, nu te mai auzi! " , ii zic asa din scurt.

"Salut, m-am combinat cu o tipa la lansarea de carte, nu am timp nici sa mor."

"Iar esti indragostit,  sa inteleg? "

"Normal, este minunat, lumea toata este a mea, la toamna ma insor! "

"Te insori pe naiba! Am mai vazut filmul asta! De foarte multe ori!"

Iesim impreuna la o bere, la barul lui Vali.

Inundatia de acum ceva vreme, i-a produs pagube, a iesit apa din canalizare prin wc-uri, s-a revarsat in bar si a umflat usile si tot parchetul melaminat.

Acum pe jos este gresia pusa initial, de sub parchetul pus de Vali pentru dansatori.

Pe gresia asta suntem ca pe patinoar.

Daca e gresi uda, sigur dam de munca ortopezilor.

Doamne Fereste!

Clement s-a incurcat cu o profesoara de limba franceza, ea locuieste cu parintii si de ani buni umbla pe la biserici si manastiri ca sa se marite.

Are un baiat cu moaca de hermafrodit.

Vorbeste cu el cu mon amour, mon cher si alte derivate.La fel si cu Clement.

Ca in Coana Chirita .

Chirita de pe Brestei, ca acolo locuieste.

In fiecare duminica merge la biserica de la spitalul 2, la liturghie, cu alte nemaritabile, e acolo un preot rennumit,  care le citeste de dezlegare de cununii si le face si alte slujbe si rugaciuni.

"Uite mai ce fata frumoasa!", imi arata poza ei de profil pe facebook, si tuguie buzele intr-un sarut imaginar.

Este bruneta, slaba, cu parul lung, ondulat, arata ca actorii aia de la Teatrul Masca, care folosesc tone de fond de ten, sau ghips, pudra de talc sau cum i-o zice prafului ala alb cu care se dau pe fata.

"Esti sigur ca gletoasa asta e frumoasa? ",  intreb indoindu-ma deja de ideea de frumos, estetic, machiaj decent..."Mie mi se pare ca seamana intr-un fel cu Olive, iubita lui Popeye.Doarme cu candela la cap? "



Clement se oftica cand o iau pe aratura cu textele mele despre enoriasele de meserie.

Ati stat de vorba cu astfel de persoane?

Eu da.Am cunoscut recent o pictorita de biserici, am crezut ca ma lamureste privind anumite obiceiuri, datini, slujbe...era mai varza decat mine.

Am intrat in discutie cu ea bou si am iesit vaca.

Colivareasa care mi a prezentat-o, o adormita, nu stia partile liturghiei, de ce zice preotul aia ailalta, am rugat-o sa-mi traduca o predica incifrata care facea trimiteri la pasaje din Biblie, cand a inceput sa vorbeasca in limba colivareasca mai mult m-a incurcat.

Eu admir oamenii cu credinta exercitata in cunostinta de cauza, dar nu-mi plac fanaticii si cei care vor sa para altfel decat sunt.

Adica eu merg la biserica, uite cine sunt eu, ce fac eu, ce tare sunt, si de fapt nu sunt nimic si habar nu am de ce merg acolo si ce se intampla acolo.

Trag colivaresele la Clement, ca disperatele, el este o partida buna, problema este ca el a intrat in biserica o singura data in viata, cand a fost botezat.

Din start este o nepotrivire majora.Ele cred ca el se va schimba, el crede ca ele se vor schimba.

S-o creada Mutu' , nu se schimba nimeni!

Nea Bebe, un betiv si un curvar notoriu s-a insurat cu o tanti pocaita.

O vreme am fost socati, nea Bebe, era alt om, un sfant, un idol, ne tinea niste prelegeri dure....despre fumat, alcool, pacate capitale, rai sau iad.

Pana la ziua lui nea Popica, l-au imbatat smecherii pe nea Bebita, de nu mai stia nimic despre pocainta si credinta nevestei.

De aia zic, nimeni nu se schimba.Doar pare!

Trrrrr!Suna telefonul Clementosului.

"Da. amour!Je t'aime!Cand?Hai ca vin!Au revoir!"

"Trebuie sa plec, imi pare rau, merg cu Patricia, la biserica, vrea sa ma puna sa jur ca nu o voi insela niciodata! Dupa aceea mergem acasa, ca sa facem impreuna curatenie in debarale si in balcon.", ma anunta Clement.

"Vali ai vreo oglinda aici?Pune-l pe Clement sa se uite in ea, ca sa vada cum arata un bou!", ma hlizesc eu de situatia creata de Olive, nu am mai auzit asemenea porcarii de mult.

Pas cu pas va incerca indobitocirea lui Clement.Va supralicita permanent.Asa au aparut filmele cu tampiti...

Mai beau o bere in cinstea lui Clement, pentru fericirea lui, alegerea lui,Olive Chirita Patriciana.

Pun pariu cu Vali, ca in maxim o saptamana, va reveni in lumea reala.

Niciun comentariu: