vineri, 3 iunie 2016

Domnule Diriginte, dormi in pace!

Domnul profesor Juverdeanu Cezar, a fost primul meu diriginte.


Din clasa a-5-a pana in clasa a-8-a, la Scoala Generala nr. 9.
Ne-a predat matematica, a fost un tip sufletist, un bun pedagog si mai ales foarte apropiat de elevi.
Un om modest, calm, un parinte pentru toti copiii.
L-am vizitat acum cativa ani.
Locuia intr-un bloc vechi, in apropierea scolii, pe Bulevardul Epureanu fost Karl Marx.
M-a invitat in apartament, a vrut sa ma serveasca cu un rachiu, l-am refuzat.
Am stat circa jumatate de ora de vorba, am depanat amintiri, privind poze din perioada scolii.
Avea foarte multe poze cu mine si colegii mei de clasa.
Si-a exprimat regretul ca fostii elevi l-au uitat.
Astazi la telefon mama mea mi-a zis ca a murit la varsta de 87 de ani, in joia mare.
A aflat si ea de la sotia fostului meu diriginte cu care s-a intalnit pe strada.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!Acum preda matematica in Rai celor ajunsi acolo.

Niciun comentariu: